سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

«هاشور» میزبان آنلاین جشنواره فیلم کوتاه تهران شد

hashure

سامانه «هاشور» بستر نمایش‌های آنلاین آثار حاضر در سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران خواهد بود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سامانه هاشور به عنوان پلت‌فرم نمایش آنلاین آثار، سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را همراهی می‌کند.

گفتنی است سامانه هاشور میزبان و نمایش‌دهنده آن گروه از آثار راه یافته به بخش‌های مسابقه سینمای ایران در گونه‌های داستانی، پویانمایی، مستند و تجربی و مسابقه سینمای بین‌الملل است که از صاحبانشان، اجازه اکران در این فضا کسب شده باشد.
این دومین بار است که هاشور مسؤولیت نمایش آنلاین فیلم‌های حاضر در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارد.

جدول نمایش‌های آنلاین و جزییات دسترسی به آثار و تماشای آن‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است جشنواره سی و هشتم علاوه بر اکران آنلاین، به صورت حضوری نیز به نمایش فیلم‌های حاضر در این رقابت برای صاحبان آثار و رسانه می‌پردازد.

سی وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی علوم و هنرهای سینما شناخته و معرفی شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>