سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب
شاه‌حسینی:

غیبت فیلم دفاع مقدسی برای معرفی به اسکار طبیعی است

ensieh-shah-hoseini

کارگردان فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» تاکید کرد غیبت فیلم دفاع مقدسی برای معرفی به اسکار قابل پیش‌بینی است.

کارگردان فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» تاکید کرد غیبت فیلم دفاع مقدسی برای معرفی به اسکار قابل پیش‌بینی است.

انسیه شاه حسینی به سوره سینما گفت: برای ارزیابی اینکه فیلم های معرفی شده به اسکار، آثار مناسبی هستند یا خیر باید دید داوران چه کسانی هستند و آنان را چه کسی برای داوری انتخاب کرده است؟ در مورد اینکه چرا هیچ فیلمی از ژانر دفاع مقدس انتخاب نشد باید بگویم هیچ کدام از آن داوران در حوزه دفاع مقدس فعالیتی نداشتند، طبیعی بود که انتخابی هم از آن نداشته باشند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که از نظر وی شورای پروانه ساخت در دولت جدید چه اموری را باید برای کار خود لحاظ کند، توضیح داد: من از ابتدای دهه ۸۰ که شروع به فعالیت سینمایی کردم، هیچ وقت در زمینه دریافت پروانه ساخت و نمایش مشکلی نداشتم. البته همیشه تهیه کننده بوده که امور مربوط به مجوزها را انجام داده است. به همین دلیل در این زمینه نظری ندارم، اما امیدوارم مدیران جدید باب طبع همه دوستان سینماگر باشند و برای صلاح همه سینما گام بردارند.

انسیه شاه حسینی که این روزها روی فیلمنامه جدید خود کار می‌کند، در جشنواره گذشته فیلم «زیباتر از زندگی» را در بخش مسابقه داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>