سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۴۰۰ در ۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

بازگشت جینا کارانو به سینما پس از اخراج از «مندلورین»

Gina-Carano

جینا کارانو پس از اخراج از بازی در سریال «مندلورین»، با فیلم «رعب و وحشت در چمنزار» به سینما بازمی‌گردد.

به گزارش سوره سینما، جینا کارانو با فیلم وسترن «رعب و وحشت در چمنزار» (Terror on the Prairie) به کارگردانی مایکل پالیش، در بهار ۲۰۲۲ بار دیگر به پرده‌های سینما بازمی‌گردد.

این فیلم روایتی از نبرد خانواده‌ای با گروهی شرورِ قانون‌شکن، بر سر مزرعه تازه‌تأسیس شان در مونتانا است.

گفتنی است «رعب و وحشت در چمنزار» با سرمایه‌گذاری شرکت خبری «دیلی وایر» و «دالاس سانیر» تهیه‌کننده فیلمِ «تبر استخوانی» ساخته می‌شود.

لازم به ذکر است نیک سیرسی، کابوی سِرونی (ستاره MMA)، تایلر فیشر (کمدین)، هیث فریمن (اسکیتلند Skateland) و بازیگر پرحاشیه سمیر آرمسترانگ (روانشناس Mentalist ، قیامت Resurrection) از دیگر بازیگران فیلم هستند.

«رعب و وحشت در چمنزار» اولین فیلم کارانو پس از اخراج از سریال پرطرف‌دار دیزنی «مندلورین» (The Mandalorian) است. این در حالی است که دیزنی به دنبال بهانه‌ای بود تا بازیگری که مخالف حضور مردان در ورزش زنان بود را اخراج کند، جینا کارانو با انتقاد از نحوه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا و شک بردن بر حقانیت پیروزی بایدن و انتقاد از سیاست‌های افراطی چپ‌گرایانه هالیوود، بهترین بهانه را به دیزنی داد تا با اتهام دروغین «ضد یهودی‌ها بودن» از شر کارانو خلاص شوند.

نکته قابل‌توجه سرمایه‌گذاری فیلم «رعب و وحشت در چمنزار» توسط شاخص‌ترین یهودی‌های آمریکا است همچنین «بن شَپیرو» با حمایت خود از کارانو، دروغین بودن اتهامات دیزنی را برملا کرد.

این فیلم وسترن شامل نقش‌آفرینی یکی دیگر از بازیگران پرحاشیه هالیوود، «سمیره آرمسترانگ» که با انتقاد از سیاست‌های افراطی چپ‌گرایانه هالیوود، خشم لیبرال‌های افراطی را بر افروخت، نیز خواهد بود. به‌طوری‌که تمامی چهره‌های لیبرالِ تلویزیون و رسانه عمومی، طوفان توهین‌ها و زورگویی‌ها را به سمت آرمسترانگ نشانه گرفتند.

دالاس سانیر تهیه‌کننده فیلم دراین‌خصوص گفت: باتوجه‌به فضای ناامن این روزهای هالیوود و تعارض اربابان آن، تصمیم به ساخت فیلمی با سرمایه و علایق شخصی گرفته‌ایم در این راستا «بن شَپیرو» و تیم «دیلی وایر» نیز سنگ تمام گذاشته و هرآنچه خواسته‌ایم را در اختیارمان قرار دادند تا فیلم تراز اولی بسازیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>