سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

سیاوش صفاریان‌پور مجری یک مناظره اینترنتی شد

On-Air

قسمت اول برنامه اینترنتی «آن اِیر» به تهیه‌کنندگی علی مرادخانی و اجرای سیاوش صفاریان‌پور چهارشنبه ۵ آبان‌ماه پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «آن اِیر» به تهیه‌کنندگی علی مرادخانی و اجرای سیاوش صفاریان‌پور یک برنامه مناظره است که در بستر اینستاگرام و فضای مجازی به صورت زنده پخش خواهد شد.

این برنامه که با شعار «یک مناظره واقعی» پخش می شود، قرار است میزبان گفتگوهایی آزاد و بدون سانسور و به دور از ملاحظات معمول رسانه‌های رسمی باشد تا از این طریق به دنبال پاسخ سئوالاتی باشد که در موضوعات مختلف در افکار عمومی پیش می آید و از این طریق مسیر گفتگو و کرسی های آزاداندیشی مورد نظر رهبر انقلاب را پیگیری کند.

قسمت اول برنامه اینترنتی آن اِیر با حضور توحید عزیزی و سعید اسماعیلی پیرامون سوال «آیا طب سنتی در درمان کرونا موثر است؟!» چهارشنبه ۵ آبان‌ماه از طریق صفحه اینستاگرامی این برنامه به نشانی www.instagram.com/onair.tvshow پخش خواهد شد.

آن ایر قرار است دوشنبه هر هفته ساعت ۲۰ از طریق صفحه اینستاگرامی برنامه پخش شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>