سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
شرایط برای اینکه فیلم دلمان را بسازیم مهیاست/

اواسط پاییز «سال تحویل» می‌شود/ فیلم تازه سیاوش اسعدی

siavash-asadi

کارگردان «جیب بر خیابان جنوبی» از نگارش مراحل پایانی فیلمنامه سینمایی «سال تحویل» و کلید خوردن فیلم در اواسط پاییز خبر داد.

کارگردان «جیب بر خیابان جنوبی» از نگارش مراحل پایانی فیلمنامه سینمایی «سال تحویل» و کلید خوردن فیلم در اواسط پاییز خبر داد.

سیاوش اسعدی درباره پروژه جدیدش «سال تحویل» به سوره سینما گفت: فیلمنامه «سال تحویل» تقریبا در مراحل پایانی نگارش است و اگر همه چیز خوب پیش برود سعی می‌کنم فیلم را اواسط پاییز کلید بزنم.

وی درباره حال و هوای این فیلم گفت: این فیلمنامه را بر اساس رمانی از پدرم نوشتم. این رمان را خیلی دوست داشتم و سال‌ها به ساخت آن فکر می‌کردم. در حال حاضر شرایط را برای ساخت آن مناسب می‌بینم. به نظر می‌رسد شرایط فعلی سینما برای ساخت فیلم‌هایی متناسب با ذات سینما مناسب است.

کارگردان «حوالی اتوبان» گفت: امروز سینما بیشتر به تعریف اصلی خود نزدیک شده، گرچه در سال‌های گذشته دیدیم که تعاریف متعددی از سینما توسط افراد مختلف قرائت شد ولی خوشبختانه انگار قرار است سینما به سمتی برود که متناسب با ذاتش است. خیلی به روزهای پیش‌رو خوش‌بینم و فکر می‌کنم فیلمسازان در این موج امیدواری، انگیزه مضاعفی برای کلید زدن فیلم‌هایی که دوست دارند به دست آورده‌اند.

«جیب بر خیابان جنوبی» ساخته این کارگردان به زودی اکران عمومی می‌شود. در این فیلم مصطفی زمانی، نورا هاشمی، بهناز جعفری و … بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>