سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب
همراه با فجر۴۰؛

تهیه‌کننده «نمور»: شانس دریافت سیمرغ برای سمیرا حسن‌پور بالا است

Yaser-Jafari-Namoor

سیدیاسر جعفری با اشاره به اینکه شانس کاندیدا شدن برای رشته‌های مختلف برای فیلم «نمور» می‌تواند بالا باشد، گفت: فکر می‌کنم بازیگر نقش اول زن یعنی سمیرا حسن‌پور در این فیلم به همراه موسیقی، فیلم‌برداری، طراحی صحنه و لباس شانس بیشتری برای دریافت سیمرغ داشته باشند.

سیدیاسر جعفری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نمور» که در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر در میان ۲۲ فیلم منتخب است، در گفت‌وگو با خبرنگار سوره سینما از آخرین وضعیت مراحل تولید صحبت کرد و گفت: مرحله اصلاح رنگ «نمور» به اتمام رسیده، موسیقی این فیلم توسط عیسی حبیب زاده ساخته شده و ما نیز برای پروانه نمایش اقدام کرده ایم.

وی افزود: چند اصلاحیه کوچک به فیلم خورد که آن‌ها را برطرف کردیم و اکنون هم برای گرفتن پروانه نمایش اقدام کرده‌ایم.

این تهیه‌کننده در مورد چگونگی پیوستن به فیلم «نمور» به‌عنوان تهیه‌کننده نیز توضیح داد: سه سال پیش طرح این فیلمنامه به من پیشنهاد داده شد، از آنجایی که طرح را دوست داشتم پیشنهاد را قبول کردم که تهیه‌کنندگی این کار را به عهده بگیرم و قرارداد آن را بستم. از یکسال پیش مراحل تولید آن آغاز شد و اکنون درخواست پروانه نمایش آن را ارسال کرده‌ایم که تا برای رونمایی از جشنواره فیلم فجر آماده شود.

Namoor (2)

جعفری ادامه داد: فیلم سینمایی «نمور» با یک بودجه متوسط و در بخش خصوصی ساخته شده، فیلمنامه آن موضوعی است که این روزها خیلی کم با آن مواجه هستیم، تازگی در فیلمنامه به‌وضوح دیده می‌شود.

بازیگر سریال «جراحت» با اشاره به حضور بازیگران چهره در فیلم «نمور» گفت: سعی کردیم از گروهی از بازیگرانی استفاده کنیم که در آن هم بازیگران جدید، هم تئاتری‌ها و هم بازیگرانی که بارها کاندیدای دریافت سیمرغ شده‌اند، حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم «نمور» راه خود را در جشنواره پیدا خواهد کرد و البته ما درصدد حضور جهانی برای این فیلم هستیم و امیدوارم در عرصه بین‌المللی بدرخشد.

Namoor (1)

این تهیه‌کننده در خصوص پیش‌بینی خود از جایگاه فیلم در جشنواره چهلم، بیان کرد: ۲۱ فیلم دیگر را ندیده‌ام و نمی‌دانم «نمور» در میان آن‌ها در کجا قرار خواهد گرفت اما به دریافت جایزه برای آن امیدوارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در میان رشته‌هایی که می‌توانند کاندیدا شوند من فکر می‌کنم بازیگر نقش اول زن این فیلم که آن را سمیرا حسن‌پور بازی کرده و پیش از آن هم در جشنواره‌های گذشته کاندیدا بوده است به همراه موسیقی، فیلم‌برداری، طراحی صحنه و لباس شانس بیشتری برای دریافت سیمرغ داشته باشند.

سمیرا حسن‌پور در فیلم نمور


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>