سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مهر ۱۳۹۲ در ۳:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب
داستان یک بانوی نمونه در تلویزیون/

شبکه مستند میزبان «لبخند خدا» می‌شود

labkhande-khoda

مستند «لبخند خدا» از تولیدات موسسه تصویر شهر در برنامه فانوس شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

مستند «لبخند خدا» از تولیدات موسسه تصویر شهر در برنامه فانوس شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، قرار است مجموعه ای از مستندهای این موسسه سه شنبه های هر هفته ساعت ۲۳ در برنامه فانوس شبکه مستند پخش شوند. نمایش این مجموعه که از سه شنبه ۲۶ شهریور ماه ساعت ۲۳ در شبکه مستند آغاز شده، هر هفته اختصاص به نمایش یک فیلم مستند دارد که سه شنبه این هفته ۹ مهرماه فیلم لبخند خدا به کارگردانی بهزاد رسول زاده از همین شبکه در برنامه فانوس روی آنتن می رود.

فیلم «لبخند خدا» از مجموعه مستند ۴ قسمتی شهروند خوب و از تولیدات موسسه تصویر شهر است که به موضوع زندگی و فعالیت چهار شهروند نمونه شهر تهران می پردازد. که این مستند اختصاص به زندگی و داستان زن نمونه و نیکوکار تهرانی خانم شیرمست دارد که از طریق کمیته امداد به بچه های بی سرپرست و محتاج کمک می کند. این مستند ۴۰ دقیقه ای همچنین در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی به نمایش درآمد.

پیش از این نیز مستندهای هشتاد و یکسالگی به کارگردانی علی محمد قاسمی و نان، آتش، پیرمرد ساخته شهروز توکل از مجموعه مستند شهروند خوب در روزهای سه شنبه ۲۶ شهریور و ۲ مهرماه از همین شبکه روی آنتن رفته است.