سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

قسمت دوم سریال مستند «دومینو» اول بهمن روی آنتن می‌رود

Domino-Ep2

قسمت دوم سریال مستند «دومینو» به کارگردانی محمدرضا عبدالحمیدی جمعه اول بهمن‌ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی خانه تولیدات جوان، قسمت دوم سریال مستند «دومینو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا عبدالحمیدی جمعه ۱ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این سریال مستند که پخش قسمت اول آن با واکنش‌های مثبت زیادی همراه بود به بررسی وضعیت همزیستی انسان‌ها و سگ‌ها در زندگی شهری کنونی در کشور پرداخته است.

طبق اعلام کارگردان اثر، قسمت دوم سریال مستند «دومینو» با عنوان «از نفس افتاده» در ادامه قسمت اول تولید شده است و رویکردی متفاوت نسبت به قسمت اول آن دارد.

عبدالحمیدی افزود: در قسمت دوم در جست‌وجوی سگ‌های ولگردی که توسط شهرداری گرفته می‌شوند تا پناه‌گاه‌ها و زباله‌دان‌های اطراف شهرها رفتیم. در این قسمت پای درددل حامیان سگ‌ها نشستیم و سعی کردیم راه حل‌های قابل اجرا در کشور را برای کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد تحقیق و پژوهش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد با پخش مستند «دومینو» انگیزه‌ی نهادهای تصمیم گیرنده برای اقدام موثر برای این پدیده‌ی رو به افزایش بیشتر شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>