سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

پوستر اصلی «دِرب» رونمایی شد

Derb

پوستر فیلم سینمایی «دِرب» به کارگردانی سیدهادی محقق با طرحی از بابک یادگاریان منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، پوستر فیلم سینمایی «دِرب» به کارگردانی سیدهادی محقق و تهیه‌کنندگی سیدرضا محقق از جمله فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، رونمایی شد.

طراحی پوستر این اثر برعهده بابک یادگاریان بوده و طراحی عنوان فیلم (لوگو) را امیر صداقتی انجام داده است.

بابک یادگاریان طراح پوستر «دِرب» درباره چگونگی طراحی آن عنوان کرد: ایدئولوژی نهفته در فیلم بیانگر این موضوع است که فلسفه وجودی انسان و انسانیت منافاتی با زندگی ماشینی و پیشرفت تکنولوژی ندارد و همچنان زنده است.

وی ادامه داد: در حقیقت استفاده از رنگ سبز و به تصویر کشیدن فضایی رویایی و شاعرگونه در پوستر فیلم، تلاشی برای به تصویر کشیدن موضوع «دِرب» بوده است.

این طراح پوستر خاطرنشان کرد: پوستر کاملا در خدمت محتوای فیلم طراحی شده است و با استفاده از المان‌های جذاب، تلاش دارد به مخاطب خود بگوید که به اصل انسانیت بازگردد.

این فیلم سینمایی که نماینده سینمای هنری در این دوره از جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شود، در اولین سانس روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در برج میلاد یعنی خانه جشنواره برای اهالی رسانه اکران می‌شود.

«دِرب» که در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد و در روستاهای اطراف شهر سوق فیلمبرداری شده است، روایتگر مامور اداره برقی است که قرار است برق خانه‌ای تَک و دورافتاده را وصل کند.

سیدهادی محقق، محمد اقبالی و… از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل «دِرب» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سیدهادی محقق، تهیه کننده: سیدرضا محقق، مدیر فیلمبرداری: منصور عبدرضائی، آهنگساز: محمد دارابی فر، مدیر صدابرداری و عکاس: امیرمهدی نوری، تدوین: فرشاد عباسی، صداگذاری: حسین قورچیان، طراح صحنه و لباس و مدیر تولید: عیسی خیبرمنش، اصلاح رنگ: سامان مجدوفایی، طراح پوستر: بابک یادگاریان و مدیر روابط‌عمومی: نغمه دانش آشتیانی با همراهی سپیده شریعت رضوی.

Derb-Poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>