سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب

پوستر «مرد بازنده» رونمایی شد

Marde-Bazandeh

پوستر رسمی فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، در آستانه رونمایی از تازه‌ترین ساخته سینمایی محمدحسین مهدویان در چهلمین جشنواره فیلم فجر، از پوستر این فیلم با طراحی میثم میرزائی رونمایی شد.

«مرد بازنده» داستان مردی است به نام احمد خسروی که در گیرودار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد…

نخستین نمایش رسمی این فیلم به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کامران حجازی و سرمایه‌گذاری مجتبی شاهزیدی، امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۶ در خانه جشنواره (برج میلاد) با حضور عوامل فیلم، اهالی رسانه و منتقدان خواهد بود.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی ترکیب بازیگران «مرد بازنده» را تشکیل می‌دهند.

Marde-Bazandeh-Poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>