سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۳۹۲ در ۱۲:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب
رعنا آزادی‌ور:

«گذشته» بهترین انتخاب ممکن برای اسکار بود

rana-azadi-var

رعنا آزادی‌ور «گذشته» را بهترین گزینه موجود برای معرفی به مراسم اسکار معرفی کرد.

رعنا آزادی ور «گذشته» را بهترین گزینه موجود برای معرفی به مراسم اسکار معرفی کرد.

آزادی ور به سوره سینما گفت: جدیدترین فیلم اصغر فرهادی بدون شک، بهترین انتخاب ممکن برای اسکار بود. آیا می توان کارگردان و نویسنده یک فیلم را کنار گذاشت و صرفا به سبب خارجی بودن تهیه کننده، به یک اثر سینمایی هویت دیگری داد؟ صرف نظر از اینکه «گذشته» عوامل ایرانی به تعداد قابل توجه دارد، من می خواهم تاکید کنم اصلی ترین عنصر سازنده در روند یک فیلم یعنی کارگردان، یک فرد ایرانی است، پس می توان فیلم را بهترین نماینده برای ایران به حساب آورد.

وی افزود: بازیگر نقش احمد یعنی علی مصفا می تواند یک نمونه کامل برای طیفی از مردان ایرانی باشد و اتفاقا فیلم فرهادی به شکلی ظریف، بخشی از فرهنگ مردم ایران را به نمایش می گذارد. یک فرد ایرانی که ویژگی های خاصش در تقابل با مردمی از کشوری دیگر، نمایان می شود.

بازیگر «درباره الی» گفت: این روزها مشغول کاری نیستم و تنها فیلمی که منتظر اکران شدن و دیدن بازی خودم در آن هستم، جدیدترین فیلم مجید مجیدی یعنی «محمد» (ص) است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>