سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مهر ۱۳۸۹ در ۱:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

اعضای هیات انتخاب دو بخش پویانمایی و تجربی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

اعضای هیات انتخاب دو بخش پویانمایی و تجربی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

سوره سینما : اعضای هیات انتخاب دو بخش ” پویانمایی و تجربی ” بیست هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

سوره سینما : اعضای هیات انتخاب دو بخش ” پویانمایی و تجربی ” بیست هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، این جشنواره به عنوان بزرگ‌ترین رویداد سینمایی عرصه فیلم‌های کوتاه کشور ۲۸ آبان تا ۳ آذر در تهران و همزمان در هشت منطقه فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

اعضای هیات انتخاب دو بخش ” پویانمایی ” و ” تجربی ” جشنواره به این ترتیب معرفی شدند:

هیات انتخاب پویانمایی : محمدرضا کریمی صارمی ، ناصر گل محمدی و میرعلی رضا دریابیگی

هیات انتخاب بخش تجربی : حسینعلی لیالستانی ، احمد کاوری و حمید بهمنی

برپایه این خبر بیش از ۴ هزار فیلم کوتاه از ایران و سراسر جهان به دبیرخانه بیست‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران رسیده است.این جشنواره توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری موسسه امور جشنواره‌ها برگزار می‌شود و ارزیابی و معرفی بهترین تولیدات یک ساله فیلم کوتاه و سایر کشورهای جهان،  ارتقای سطح آگاهی تجربه و بینش نسل جوان نیل به سینمای ملی با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی،  تحکیم خانواده،  پرداختن به موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع‌مقدس و دستاوردهای جدید علمی، ظرافت‌های فرهنگی، کنونی و تاریخی و نیز پرورش هنرمندان خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود از جمله رویکردهای این جشنواره است .

در این خبر آمده است : جشنواره فیلم کوتاه تهران درقالب دو بخش اصلی”سینمای ملی” و”سینمای بین‌الملل” طراحی و پی‌ریزی شده و شامل بخش‌ها و زیرمجموعه‌هایی چون: «مسابقه ملی»، «پرتوی ایمان»، «چشم انداز سرزمین زیبای ما»، «چراغ راه» ، “بخش جنبی” و بخش مسابقه بین‌الملل نیز، شامل «مسابقه بین‌الملل»، «مسابقه آسیا» (جلوه گاه شرق) و «جهان اسلام» می‌باشد.

شایان ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به عنوان جشن بزرگ  سینماگران جوان و گردهمایی خانواده فیلم کوتاه کشور همه ساله با استقبال گسترده خانواده سینمای جوان و فعالان و دست اندرکاران فیلم کوتاه روبرو می‌شود. پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرکتبیش از ۴۰۰۰ اثر از ایران و جهان این دوره نیز در مقیاس وسیع و باشکوهی برگزار گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>