سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب
مروری بر زندگینامه حضرت آیت الله خامنه‌ای/

شیخ طادی: ساخت مستند درباره مقام معظم رهبری دایره تحقیقاتی وسیعی می‌طلبد

rahbar-sheikhtadi

کارگردان فیلم‌سینمایی «روزهای زندگی» از ادامه مذاکره برای تامین بودجه خبر داد و ساخت این فیلم را در اولویت کاری خود و سازمان صداو سیما دانست.

کارگردان فیلم‌سینمایی «روزهای زندگی» از ادامه مذاکره برای تامین بودجه خبر داد و ساخت این فیلم را در اولویت کاری خود و سازمان صداو سیما دانست.

پرویز شیخ‌طادی کارگردان سینما، که از چندی پیش ساخت فیلم مستند بلندی درباره زندگی مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای را در اولویت کاری خود قرار داده درباره وضعیت کنونی تولید آن به سوره سینما گفت: ساخت این فیلم را صدا و سیما قرار است برعهده داشته باشد و آقایان ضرغامی و دارابی درصدد تامین بودجه، و پیگیر آن هستند. با بهبود مالی سازمان صدا و سیما طی مذاکراتی که داشتیم قرار است این فیلم  در اولویت ساخت باشد.

کارگردان فیلم‌سینمایی «شکارچی شنبه» افزود: این مستند قرار است در بخش‌های خود به طور کامل به زندگی‌نامه رهبری ، تاثیر ایشان در منطقه و تمایز حکومت اسلامی با دیگر حکومتها، پرداخته شود و از آنجا که موضوع حساسی است و پژوهش بین‌المللی و محکمی را می‌طلبد به لحاظ تولیدی مستلزم هزینه مناسبی است.

وی ادامه داد: ضرورت‌ها برای ساخت این مستند در طرح اولیه به صداو سیما ارائه شده است. تحقیق و پژهش برای این فیلم که بخشی از تولید به حساب می‌آید دایره گسترده‌ای در داخل و خارج از کشور دارد.  در این فیلم با محوریت عملکرد ولایت فقیه و تاثیر آن به صورت تحلیلی به مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پرداخته خواهد شد.

پرویز شیخ طادی فیلم های سینمایی «روزهای زندگی»، «شکارچی شنبه»، «پشت پرده مه» و «دفتری از آسمان» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>