سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب
اوج پروپاگاندای اقلیت‌ها در اسکار؛

سه زن، دو سیاه‌پوست و یک همجنسباز مجری اسکار ۹۴

oscar-hosts

امی شومر، رجینا هال و واندا سایکس به عنوان مجریان نودوچهارمین مراسم اسکار معرفی شدند.

به گزارش سوره سینما، بر اساس اعلام آکادمی علوم و هنرهای فیلمسازی آمریکا امسال امی شومر، رجینا هال و واندا سایکس اسکار را میزبانی می‌کنند.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که در دو سال گذشته اسکار مجری نداشته است. همین طور ۳۵ سال از زمانی که سه نفر میزبانی مراسم آکادمی را بر عهده داشتند می‌گذرد.

این اولین بار است که سه زن مجری اسکار هستند.

نکته جالب توجه این که وندا سایکس و امی شومر به خاطر شوخی های بی پرده اخلاقیشان معروف هستند و این با سیاست های شبکه abc (پخش کننده اسکار) به عنوان شبکه خانواده در آمریکا تصاد دارد.

این اولین سال است که همه فیلم های حاضر در رقابت های اسکار باید فرم حضور اقلیت های نژادی و جنسیتی را پر کنند. به همین مناسبت هم آکادمی در اقدامی خلاف عرف سه زن را برای مجری گری انتخاب کرده که دو نفر سیاه پوست و یکی (واندا سایکس) همجنسباز است.

برخی کاربران اینترنتی با طعنه نسبت به این انتخاب ابراز امیدواری کردند که هالیوودی ها تا ده سال آینده مردان را در دریا نریزند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>