سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب

«لامینور» توقیف نیست

Laminor

حبیب ایل‌بیگی در راستای حواشی ایجاد شده برای اکران نوروزی اعلام کرد: فیلم «لامینور» نه توقیف است و نه مانعی برای اکران آن در آینده وجود دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از اداره کل روابط‌عمومی سازمان سینمایی؛ حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: برای اکران نوروزی ۲۱ فیلم متقاضی بودند که از میان آنها می‌بایست ۷ فیلم انتخاب می‌شد، شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب‌ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب مدنظر قرار می‌دهند، «لامینور» هم مانند ۱۴ فیلم دیگری که در بسته اکرانی نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.

ilbeigi

ایل‌بیگی افزود: آقای مهرجویی از بزرگان و پیش‌کسوتان سینماست و برای همه ما قابل احترام است. در خصوص فیلم «لامینور» هم بارها به تهیه‌کننده فیلم گفته‌ایم که فیلم مشکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی‌فهمیم. فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>