سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

دولت بایدن منفور در میان مردم و محبوب در هالیوود

kamala-harris-1

این روزها محبوبیت کاملا هریس و جو بایدن به پایین‌ترین حد در میان مردم آمریکا رسیده است و هریس می‌داند که هالیوود از اندک جاهایی است که با آغوش باز از او استقبال می‌کند.

به گزارش سوره سینما، قرار است تا کاملا هریس و شوهرش در یک جمع آوری کمک مالی برای کمپین‌های دموکرات‌ها، به لس‌آنجلس بروند. دینا والدن مدیر بخش تلویزیون دیزنی میزبان این گردهمایی خواهد بود. پول‌های جمع شده به (Democratic Grassroots Victory Fund) فرستاده خواهد شد تا برای کمپین‌های کمیته ملی دموکرات‌ها و انتخابات ایالتی هزینه شود.

سفر هریس در به کالیفرنیا با افول محبوبیت او در این ایالت همراه شده است. فقط ۳۵ درصد مردم ایالت فوق لیبرال کالیفرنیا از عملکرد معاون رئیس جمهور رضایت دارند. ۴۵ درصد مردم نیز نارضایتی کامل از او دارند. این آمار توسط مؤسسه مطالعات دولتی برکلی منتشر شده است. هریس به خوبی می‌داند که اندک جاهایی برای او و بایدن مانده است تا برای کمک‌های مالی به آنجا بروند. تعدادی از ابر کمپانی‌های نیویورک نظیر فایزر نیز مقصد دیگری برای دموکرات‌ها جهت جمع آوری کمک‌های مالی است.

kamala-harris-2

دولت بایدن روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. تورم سرسام‌آور، مشکل خانواده‌ها با شست و شوی مغزی کودکان در مدارس، بحران مهاجران در مرز مکزیک * و افراط گرایی چپ‌گرایان مشکلاتی است که اگر دموکرات‌ها در انتخابات میان دوره‌ای هم تقلب نکنند، ممکن است مجلس کنگره را در دستان جمهوری خواهان بیندازد.

* بیش از ۷۵۰ هزار مهاجر غیر قانونی، توسط دولت بایدن در آمریکا رها شده‌اند. فرماندار ایالت تگزاس (هم مرز با مکزیک) در اقدام جالبی تصمیم گرفته است که مهاجران را سوار بر اتوبوس‌هایی به مقصد واشینگتن پایتخت آمریکا، بکند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>