سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب
شمارش معکوس برای جشنواره فیلم کودک/

عموهای فیتیله‌ای جشنواره فیلم کودک را افتتاح می‌کنند

fitileh

عموهای فیتیله‌ای اجرای افتتاحیه جشنواره فیلم کودک امسال را بر عهده گرفتند.

عموهای فیتیله‌ای اجرای افتتاحیه جشنواره فیلم کودک امسال را بر عهده گرفتند.

مجید برزگر کارگردان هنری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک در آستانه برگزاری این جشنواره به سوره سینما گفت: اجرای افتتاحیه جشنواره، مبتنی بر یک شیوه اجرا-بازی است. به همین دلیل از عموهای فیتیله ای، دعوت کرده ایم تا این کار را بر عهده بگیرند. بناست عده ای از کودکان هم روی سن بیایند و کارهایی را از آنان شاهد باشیم.

وی افزود: برنامه های زیادی برای افتتاحیه در نظر گرفته ایم و به همین دلیل یک جریان فشرده در پیش خواهیم داشت. قرار است مجریان ما یک ریتم تند را برای کار خود انتخاب کنند. باید بگویم متاسفانه در اصفهان هیچ آمفی تئاتر بزرگی وجود ندارد. به همین دلیل در یک سالن ورزشی به نام «گل نرگس» برنامه های افتتاحیه و اختتامیه را برگزار خواهیم کرد.

برزگر درباره اختتامیه این جشنواره توضیح داد: دکور ما لابی یک سالن سینماست. بیشترین بار اجرایی بر دوش یک مجری- بازیگر است که قرار است کنترل چی این سالن باشد. در کنار این شخص، یک مجری قرار دارد که هنوز در مورد او به قطعیت نرسیده ایم، اما به طور قطع از چهره های شاخص تلویزیون است.

در بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک بزرگداشت غلامرضا آزادی، شمسی فضل‌الهی، ناصر طهماسب، دنیا فنی زاده و قدرت الله ایزدی معروف به رشید برگزار می‌شود. این جشنواره از ۱۵ تا ۱۹ مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.