سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب
گلاب آدینه با دخترش همبازی شد/

نورا هاشمی: برای داشتن پیشنهاد خوب باید خوش‌شانس باشم

noora-hashemi

بازیگر فیلم سینمایی «جیب‌بر خیابان جنوبی» تأکید کرد برای داشتن پیشنهاد‌های خوب در بازیگری باید کمی شانس بیاورد.

بازیگر فیلم سینمایی «جیب‌بر خیابان جنوبی» تأکید کرد برای داشتن پیشنهاد‌های خوب در بازیگری باید کمی شانس بیاورد.

نورا هاشمی به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «جیب‌بر خیابان جنوبی» را آماده اکران دارم که اواسط آبان اکران می‌شود. در این فیلم که سیاوش اسعدی آن را کارگردانی کرده نقش دختری ساده و شیرین را بازی کرده‌ام. از ابتدای سال ۹۲ تا کنون پیشنهادهایم بسیار ساده، معمولی و بعضی غیرقابل بحث و بررسی بوده. مثل هر بازیگر دیگری انتظار دارم در ادامه سال پیشنهادهای بهتری داشته باشم. برای این اتفاق باید کمی خوش‌شناس باشم. همکارانی که این روزها در فیلم‌های خوب مشغول بازی هستند غیر از استعداد و لیاقت البته شانس هم داشته‌اند.

وی افزود: این روزها مشغول تمرین نمایشی به نام «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور هستم که قرار است آذرماه در تئاتر شهر اجرا شود. در این نمایش با دوستان زیادی از جمله مادرم همبازی هستم. وجود ایشان و البته کیفیت متن «بیوه‌های غمگین» باعث حضورم در این نمایش شد. تقریبا بعد از ۵ سال است که بازی در تئاتر را دوباره تجربه می‌کنم.

نورا هاشمی بازی در فیلم‌ «حوالی اتوبان» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>