سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

فصل دوم «مامان‌ها» از هفته آخر مرداد روی آنتن می‌رود

MamanHa

فصل جدید برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه سه سیما و سازمان سینمایی سوره حوزه هنری، از هفته آخر مردادماه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه، شعار اصلی فصل دوم «مامان‌ها» همانند فصل قبل، «دورهمی متفاوت مامان‌های معمولی» خواهد بود و در طول فصل جدید نیز شاهد حضور مادران عادی و بیان رویکردها و دغدغه‌هایشان خواهیم بود.

در فصل اول «مامان‌ها»، بخش قابل توجهی از موضوعات برنامه درباره مسائل جدیدتر مادری از جمله چالش‌های مادران در عصر تکنولوژی بود، اما در فصل دوم سرفصل‌هایی مانند: همدلی و کمک به مادران، فردیت مادران ایرانی و چگونگی عبور از چالش‌های مادری در اولویت محتوایی این برنامه قرار گرفته است.

از جمله تغییرات فصل دوم «مامان‌ها» در نسبت با فصل اول، می‌توان به حضور مادرانی از استان‌های مختلف کشور در فصل دوم اشاره کرد.

«مامان‌ها» سعی دارد برخلاف برنامه‌های مرسوم تلویزیونی، با نگاهی تجربی و برگرفته از تصویری واقعی به سختی‌ها و دغدغه‌های تربیتی مادران امروز نگاه کند و از دلِ آن به تفاوت نگاه‌های تربیتی و انتخاب‌های مختلف مادرها در مواجهه با چالش‌های گوناگون برسد. همانند فصل اول، با توجه موضوع و محتوای برنامه، کارشناسان مختلف نیز در مقابل دوربین این برنامه حضور پیدا می‌کنند و به تکمیل تجربه‌ها و نظریات مادرها می‌پردازند.

فصل اول این برنامه در ۵۱ قسمت با استقبال خوب مخاطبان در رسانه ملی و فضای مجازی روبرو شده بود و فصل جدید «مامان‌ها» توسط گروه اجتماعی شبکه سه سیما و سازمان سینمایی سوره حوزه هنری به‌تازگی به سرانجام رسیده و از هفته آخر مرداد ماه با تغیراتی فرمی و محتوایی روی آنتن خواهد رفت. جزئیات بیشتر پخش این برنامه اطلاع‌رسانی خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>