سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۳۸۸ در ۱:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

فراخوان انجمن فیلم کوتاه برای جمع‌آوری آرشیو فیلم کوتاه

فراخوان انجمن فيلم كوتاه براي جمع‌آوري آرشيو فيلم كوتاه

سوره سینما: انجمن فیلم کوتاه ایران برای جمع‌آوری آرشیو فیلم‌‌های کوتاه اعضای انجمن فراخوان داد.

سوره سینما: انجمن فیلم کوتاه ایران برای جمع‌آوری آرشیو فیلم‌‌های کوتاه اعضای انجمن فراخوان داد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی انجمن فیلم کوتاه ایران، در این فراخوان از تمامی اعضای انجمن فیلم کوتاه ایران درخواست شده، دو فیلم کوتاه (داستانی یا تجربی) خود را برای تشکیل آرشیو فیلم این انجمن تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه به دفتر انجمن ارسال نمایند.

شرایط ارسال فیلم‌های به شرح زیر است:

* فیلم‌ها به انتخاب خود کارگردان است و محدودیتی در ژانر، سال ساخت و زمان فیلم وجود ندارد. (ترجیحا فیلم‌ها از بین فیلم‌هایی انتخاب شوند که حضورهای بین‌المللی بیشتری داشته است).

* هر دو فیلم ارسالی باید دارای زیرنویس انگلیسی باشند.

* کپی فیلم‌ها می‌بایست با فرمت دی‌وی‌دی ارائه شود.

* بیوگرافی و فیلم‌شناسی کارگردان و شناسنامه هر دو به فیلم به زبان انگلیسی، عکس فیلم و کارگردان بر روی یک سی‌دی به همراه فیلم ارسال شود.

* به هریک از فیلمسازان پس از تحویل فیلم به دفتر انجمن رسید ارائه خواهد شد.

* این فیلم‌ها در آرشیو فیلم کوتاه انجمن قرار خواهد گرفت و پخش عمومی آن‌ها از طرف انجمن تنها با اجازه کتبی از تهیه‌کننده امکان‌پذیر خواهد بود.

* همچنین در برنامه‌های نمایش فیلم انجمن در داخل و خارج کشور، به صورت نوبتی و به فراخور نیاز جشنواره یا هفته فیلم مذکور (زمان فیلم‌ها، ژانر فیلم‌ها، موضوع و … )، از میان این آرشیو فیلم هر بار تعدادی از آن‌ها توسط افرادی که هیات مدیره معرفی خواهند کرد، انتخاب شده و پس از هماهنگی با فیلمساز و تهیه‌کننده به جشنواره یا هفته فیلم مورد نظر ارسال خواهد شد. (طبیعی است فیلم‌هایی که مدارک ارسالی آنها ناقص باشد، خود به خود در این انتخاب قرار نخواهند گرفت).

* این آرشیو به عنوان ویترینی از کارهای اعضای انجمن خواهد بود و در عین حال باعث می‌شود از ضایع شدن حقوق اعضا در نمایش‌های بین‌المللی فیلم‌های اعضای انجمن جلوگیری به عمل آید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>