سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در ۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

«رویانیوم» با سیدبشیر حسینی، جایگزین «عصرجدید»

سیدبشیر حسینی

در روزهایی که آنتن شبکه سه سیما از «عصرجدید» خالی است، این شبکه بنا دارد برای آغاز ربیع‌الاول از برنامه جدید خود رونمایی کند.

سوره سینما – شبکه سه سیما در باکس پاییزی خود قرار است میزبان برنامه «رویانیوم» باشد. این برنامه که گفته می‌شود به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها هر روز هفته روی آنتن شبکه سه خواهد رفت، قرار است به شیوه سرگرم آموزی مخاطبان را با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی آشنا کند.

شنیده‌های خبرنگار سوره سینما حاکی از آن است که مجری این برنامه دکتر سیدبشیر حسینی، داور دو فصل نخست برنامه «عصرجدید» است. «رویانیوم» به تهیه‌کنندگی جواد طالبی و سردبیری مهدی انصاری ساخته شده است. همین‌طور بهرام عظیمی که در سال گذشته به جز مربی‌گری در «عصرجدید» میزبان ویژه‌برنامه «فیلمرنگی» سوره سینما بود کارگردان هنری «رویانیوم» است.

به گزارش خبرنگار سوره سینما «رویانیوم» در ۱۰۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای آماده پخش می‌شود و در آن قرار است با وجه سرگرم‌کننده علم و فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>