سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آبان ۱۴۰۱ در ۴:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب

دلیل بازگشت هیو جکمن به وولورین چیست؟

Hugh-Jackman

علی‌رغم اینکه هیو‌ جکمن به کررات گفته بود که «لوگان» آخرین دفعه‌ای خواهد بود که اود در نقش ولورین ظاهر می‌شود، او به «ددپول ۳» پیوست.

به گزارش سوره سینما، هیو جکمن و رایان رینولدز چندی پیش سبب شگفتی هواداران شدند. این دو با انتشار دو کلیپ در صفحه توییتر خود، وعده حضور ولورین در «ددپول ۳» را دادند. جکمن آخرین بار در سال ۲۰۱۷ نقش ولورین را در «لوگان» بازی کرد و در انتهای فیلم مرد.

رینولدز در مصاحبه‌ای با ورایتی اشاره داشت که اولین بار، کوین فایگی مدیر استودیو مارول را چهار سال پیش هنگام فروش کمپانی فاکس به دیزنی دیده بود. دو قسمت اول «ددپول» زیر چتر فاکس ساخته شده بود و هر فیلم توانست ۷۸۰ میلیون دلار بفروشد. وقتی که فاکس به زیر مجموعه دیزنی تبدیل شد، کاراکتر ددپول نیز به دنیای مارولِ کوین فایگی پیوست.

جکمن با بازی کردن در قسمت سوم «ددپول»، دهمین باری خواهد بود که در نقش ولورین ظاهر می‌شود. او در ادامه مصاحبه با ورایتی گفت: بخشی از من حس می‌کند که می‌توانم الآن این نقش را بهتر بازی کنم؛ نمی‌دانم از روی پر رویی پا به سن گذاشتن است یا چیز دیگری. اما کاراکتر ولورین بیشتر از من زجر کشیده است. همانطوری که ولورین با حقیقت وجود خود صلح کرده، من نیز با وجود خودم صلح کرده ام.

وقتی قسمت اول «ددپول» را در سال ۲۰۱۶ دیدم، فقط یاد «۴۸ ساعت» با بازی ادی مورفی و جک نولتی می‌افتادم.

رینولدز در چند سال اخیر به کررات تلاش کرده بود که جکمن را راضی به ولورین شدن بکند.

رینولدز در پایان افزود: من همیشه شیفته استعداد او بوده‌ام؛ او را در نقش یک ابر قهرمان بسیار مردانه Hyper-masculine دیده‌ایم اما از طرفی دیگر او نقش‌های موزیکال را نیز ماهرانه اجرا کرده است.

این اثر روز هشتم نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

ورایتی و مارول به دلیل اصلی بازگشت جکمن اشاره نکردند. هیو جکمن به همان دلیلی به مارول بازگشت که بن افلک و هنری کویل به دی‌سی بازگشتند؛ دو کمپانی دیزنی و مارول به روشنی روز در کویر دیدند که اگرچه با ساختن آثار فمینیستی، از یکدیگر راضی بودند و خوشحال شدند، اما پس از صدها میلیون دلار ضرر، سهامداران این دو‌کمپانی، خواستار بازگشت سود خود شدند. لذا مدیران وارنر و دیزنی چاره‌ای جز بازگشت به Toxic Masculinity  نداشتند. مردم دنیا با وجود تبلیغات فضای مجازی لیبرالی هنوز به آن میزان از آمادگی در پذیرش ابر قهرمانی فمینیست‌ها نرسیده اند. پر مخاطب ترین فیلم‌ها و سریال‌های سال، یک وجه مشترک داشتند: «مردانگی» یا به قول لیبرال‌ها: «مردانگی زهرآگین» Toxic Masculinity

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>