سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۴۰۱ در ۴:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

بردلی کوپر بازیگر اصلی فیلم جدید اسپیلبرگ

Bradley-Cooper

بردلی کوپر، نقش «فرانک بولیت» را در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ بر اساس شخصیت کلاسیک استیو مک‌کوئین بازی خواهد کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ددلاین، به نظر می رسد که استیون اسپیلبرگ، «فرانک بولیت» خود را پیدا کرده است و براساس اخبار رسیده، قراردادی را با بردلی کوپر، برای بازی در نقش پلیس سانفرانسیسکو در داستان اصلی بولیت که قرار است با محوریت شخصیت کلاسیکی که استیو مک‌کوئین در تریلر ۱۹۶۸ بازی کرده است ساخته شود، بسته است.

این فیلم را بردلی کوپر به همراه اسپیلبرگ و کریستی ماکوسکو کریگر (که دومین همکاری آنها بعد از فیلم «مایسترو» است) تهیه‌کنندگی خواهد کرد و جاش سینگر نیز نگارش فیلمنامه را برعهده دارد.

براساس خبرهای اعلام شده، این فیلم بازسازی فیلم «بولیت» نیست بلکه یک ایده جدید با محوریت شخصیت است. در فیلم اصلی، «فرانک بولیت» پلیس سانفرانسیسکو است که یکی از نمادین‌ترین نقش‌های مک‌کوئین محسوب می‌شود و یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تعقیب و گریز ماشین در تاریخ سینما را نشان می دهد.

فیلم جدید اسپیلبرگ توسط نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. گفتنی است؛ کوپر با ۹ نامزدی اسکار برای بازیگری و تهیه کنندگی، یکی از معدود بازیگران/کارگردانانی است که توانسته تحسین منتقدان را با موفقیت در گیشه ترکیب کند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>