سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

کارگاه‌های جشنواره فیلم ۱۰۰ در شهرستان‌ها ادامه دارد

100Fest

شهر‌های بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین میزبان دوره‌های جدید کارگاه‌های آموزشی سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ شدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰، کارگاه‌های آموزشی «از ایده تا تولید» با تدریس هادی مقدم‌دوست، «چگونه یک فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای بسازیم؟» با حضور حسین دارابی، «تولید فیلم۱۰۰» با حضور محمدرضا خردمندان و «کارگردانی فیلم۱۰۰» با حضور محمدباقر مفیدی‌کیا به ترتیب در شهرهای بندرعباس،  شیراز، تبریز و قزوین برگزار خواهد شد.

در این راستا کارگاه‌های هادی مقدم‌دوست و محمدرضا خردمندان در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر،  محمدباقر مفیدی‌کیا در روز ۲۴ آذر و حسین دارابی در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذر میزبان علاقه‌مندان به ساخت فیلم‌های ۱۰۰ثانیه‌ای می‌شوند.

این کارگاه‎ها که در ادامه روند رویکرد فراتهران سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم۱۰۰ در دستور کار این جشنواره قرار گرفته است، تاکنون در شهرهای اصفهان، زنجان، قزوین و مشهد برگزار شده و در ادامه نیز با حضور استادان مطرح سینما در شهرهای یزد، رشت، اهواز و… با همکاری حوزه هنری مراکز استان‌ها برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

فراخوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم۱۰۰ ابتدای آبان‌ماه منتشر شد و مهلت ارسال آثار برای حضور در بخش‌های رقابتی ملی، بین‌المللی و کودک و نوجوان تا پایان دی‌ماه اعلام شده است.

این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم۱۰۰ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره، اوایل اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>