سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۴۰۱ در ۴:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال مخاطبان از «ردی از یک مرد» در سینما

Radi-Az-Yek-Mard

همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از ۷۵۰۰ نفر به تماشای مستند «ردی از یک‌ مرد» در سینماهای منتخب سراسر کشور نشستند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند «ردی از یک مرد» توسط پخش رویش بهمن سبز روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه در ۵۴ سینمای منتخب در ۶۴ سانس، در سراسر کشور به صورت رایگان اکران شد. در بین سینماهای سراسر کشور شهرهای بیرجند، اهواز، مشهد، بروجرد، آبادان، ارومیه، سبزوار و ملایر شاهد بیشترین استقبال از این اثر بودند.

مستند «ردی از یک مرد» خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی را از زبان مردم روستای قنات ملک کرمان (زادگاه این فرمانده بزرگ انقلاب اسلامی) روایت می‌کند.

با توجه به استقبال عمومی از این فیلم و با هماهنگی های صورت گرفته، اکران این اثر تا روز پنجشنبه در سینماهای منتخب کشور در شهرهای کرمان، سبزوار، شاهرود و … برای علاقمندان ادامه دارد. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت گیشه ۷ برای کسب اطلاع از سانس‌های اکران و همچنین تهیه بلیط فیلم، اقدام نمایند.

در خلاصه داستان این مستند آمده است: برای شناخت حاج قاسم سلیمانی کمی باید به عقب برگردیم. به سال‌های دور که او عشایر‌نشین‌ بود؛ به روستای زادگاهش قنات‌ملک در کرمان؛ به میان مردمی که هر کدام قصه و ردی از این بزرگ‌مرد در زندگی‌شان دارند تا با آن زبان بی‌تکلف روستایی برایمان روایت کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>