سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ در ۱:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب
در مستندي

زندگی و مبارزات مقام معظم رهبری به تصویر کشیده می‌شود

زندگي و مبارزات مقام معظم رهبري به تصوير كشيده مي‌شود

سوره سینما: مستندی درباره زندگی و مبارزات انقلابی مقام معظم رهبری با نام «عقیق» و به کارگردانی «شهرام گیل آبادی» ساخته می‌شود

سوره سینما: مستندی درباره زندگی و مبارزات انقلابی مقام معظم رهبری با نام «عقیق» و به کارگردانی «شهرام گیل آبادی» ساخته می‌شود

بنابر گزارش «سوره سینما»، شهرام گیل آبادی در گفتگو با فارس گفت: بعد از کار ۴۰ قسمتی «این آدم‌ها سیاه و سفید هستند» که با رویکرد معارفی اجتماعی ساخته شده، پروژه دیگری آغاز کردیم که فعلا «عقیق» نام دارد.

وی افزود: مستند عقیق به مبارزات مقام معظم رهبری در پیش از انقلاب، دوران زندانی شدن ایشان، فعالیت‌های ایشان در بعد از انقلاب نظیر دوران ریاست جمهوریشان، تلاش‌هایشان در مناطق عملیاتی و جبهه‌ها و فضای سیاسی، اجتماعی تازه و جدید می‌پردازد.

مدیر سابق رادیو جوان تصریح کرد: در این مستند از تصاویر دیدنی که مردم کم‌تر دیده‌اند و یا اصلا ندیده‌اند، استفاده می‌کنیم. زمان این مستند ۱۵ تا ۱۷ دقیقه دارد.

وی به فارس گفت: این کار با حال و هوایی کاملا وزین و هنری ساخته خواهد شد و با مستندهای خبری تفاوت دارد.

وی ادامه داد: ساخت این مستند را از سال قبل آغاز کردیم. در حال حاضر مراحل تدوین نهایی را توسط نفیسه زهیری می‌گذراند و کار ساخت آن تا نیمه خرداد به پایان خواهد رسید.

گیل آبادی در ادامه پیرامون پخش این مستند از تلویزیون نیز تصریح کرد: در حال حاضر برای پخش با جایی صحبت نکرده‌ایم ولی می‌تواند در جشنواره‌ها حاضر شود و از تلویزیون هم پخش شود. این مستند می‌تواند برای آشنایی بیشتر جوانان با زندگی مقام معظم رهبری راهگشا باشد. البته ما به تصاویر خانوادگی ایشان دسترسی نداشتیم و تنها از چند تصویر محدود در این زمینه استفاده کردیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>