سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
علیرضا خمسه از تجربه‌ای متفاوت سخن گفت/

برای اولین بار با کیانیان همبازی شدم/ حضور در سینما با «عملیات مهد کودک»

alireza-khamseh

علیرضا خمسه همبازی شدن با رضا کیانیان را برای اولین بار در یک تجربه متفاوت، جذاب ارزیابی کرد.

علیرضا خمسه همبازی شدن با رضا کیانیان را برای اولین بار در یک تجربه متفاوت، جذاب ارزیابی کرد.

علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت خود به سوره سینما گفت: مشغول ایفای نقش در نمایشی به نام «عرق خورشید، اشک ماه» به کارگردانی آتیلا پسیانی هستم. در این نمایش با رضا کیانیان و خسرو پسیانی همبازی شده‌ام. این اولین بار است که با رضا کیانیان همبازی می‌شوم و تا به حال رو به روی هم بازی نکرده‌ایم در واقع همبازی شدن با کیانیان برای اولین بار حالا روی صحنه تئاتر اتفاق افتاده است.

بازیگر «پایتخت» گفت: کارگردانی پسیانی در تئاتر معمولا مبتنی بر تئاتر تجربی و ایده‌های نو است. برایم بسیار جالب و جذاب است که بعد از سالها در چنین نمایشی و در کنار چنین گروهی به صحنه تئاتر بازگشته‌ام. در این نمایش از عناصر زنده روی صحنه استفاده شده که بسیار مشتاقم مواجهه تماشاگر را با این شیوه تئاتری ببینم و بدانم مردم با این گونه از کارگردانی چطور ارتباط می‌گیرند.

خمسه افزود: بازی در سریال «عصر پاییزی» به کارگردانی اصغر نعیمی را به پایان رساندم. از هفته آینده فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری را روی پرده سینماها خواهم داشت.

خمسه در فیلم‌های «ارثیه بی بی»، «بیست»، «شاید وقتی دیگر»، «مرگ یزدگرد» و مجموعه‌های تلویزیونی «میگی نه نیگا کن»، «هوشیار و بیدار»، «دارا و ندار»، «پایتخت» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>