سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ در ۱:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب
براي پخش در هفته دفاع مقدس؛

شاه‌حسینی مستند ۷ قسمتی را درباره شهید علم‌الهدی می‌سازد

شاه‌حسيني مستند 7 قسمتي را درباره شهيد علم‌الهدي مي‌سازد

سوره سینما: «انسیه شاه‌حسینی» مستند ۷ قمستی درباره شهید علم‌الهدی را برای پخش در هفته دفاع مقدس می‌سازد

سوره سینما: «انسیه شاه‌حسینی» مستند ۷ قمستی درباره شهید علم‌الهدی را برای پخش در هفته دفاع مقدس می‌سازد

بنابر گزارش «سوره سینما»، «انسیه شاه‌حسینی» در گفتگو با فارس با اعلام این مطلب اظهار داشت: در یک دو سالی که به امر تحقیق و پژوهش در خصوص ساخت فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» مشغول بودم تصاویر بسیار زیادی را در این خصوص ضبط کردم و با افراد زیادی نیز در مورد زندگی و ویژگی‌های شهید علم‌الهدی تهیه‌کرده که قرار است مجموعه‌ای از این تحقیقات در قالب یک مجموعه مستند از سیما پخش شود.

وی افزود: در حال حاضر مشغول جمع بندی تصاویر مربوط هستم و به زودی کار تدوین آن را آغاز خواهم کرد تا در قالب یک مجموعه مستند ۷ قسمتی در هفته دفاع مقدس روی آنتن برود.

شاه‌حسینی همچنین با تشکر از بیناد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در تمام این مدت که مشغول نگارش فیلمنامه «زیباتر از زندگی» و تحقیقات تکمیلی آن بودن بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کمک‌های بسیار زیادی به من کرد که جا دارد از کمک‌ها تشکر کنم.

این کارگردان همچنین در مورد مراحل ساخت جدیدترین فیلم سینمایی خود نیز به فارس گفت: فیلمنامه «زیباتر از زندگی» حدود دو ماه قبل کاملا آماده بود اما برای اینکه کارها با کیفیت بهتری کلید بزنیم تصمیم گرفتم تا یکبار دیگر فیلمنامه را ویرایش کنم که در تلاش هستم تا با توجه به سنگینی پروژه و طولانی بودن مرحله پیش تولید، «زیباتر از زندگی» را در فصل زمستان کلید بزنم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>