سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در ۲:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

عرضه اختصاصی «دوزیست» در فیلم‌نت

Doziat

فیلم سینمایی «دوزیست» ساخته برزو نیک‌نژاد به‌صورت اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود.

به گزارش سوره سینما ره نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «دوزیست» که چندی پیش در سینماها اکران شده بود مستقیماً به شبکه نمایش خانگی می‌آید و از چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به‌طور اختصاصی از سوی پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شود.

این فیلم پیش‌ازاین اکران آنلاین و عرضه اینترنتی نشده است و فیلم‌نت برای حمایت از مخاطب تصمیم گرفته است عرضه فیلم را به‌گونه‌ای انجام دهد که دارندگان اشتراک این پلتفرم می‌توانند بدون دادن هزینه جداگانه و در قالب اشتراک خود به تماشای این اثر بنشینند.

فیلم‌نت به‌تازگی طرح «ارائه اولین‌بار آثار سینمایی در شبکه نمایش خانگی بدون هزینه مضاعف و در قالب اشتراک» را  در دستور کار قرار داده و در آینده فیلم‌های دیگری را نیز عرضه خواهد کرد.

«دوزیست» به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۳۹۸ است که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۱۳۹۸ نیز حضور داشت. چهارمین ساخته سینمایی نیک‌نژاد، در بین فیلم‌های محبوب مردمی جشنواره آن سال قرار گرفت.

Doziat2

این فیلم به دلیل محدودیت‌های اکران در زمان شیوع کرونا در سال ۱۴۰۱ اکران عمومی شد و  یکی از فیلم‌های پرفروش سال ۱۴۰۱ لقب گرفته است.

در خلاصه داستان «دوزیست» که توسط خود نیک نژاد نوشته‌شده، آمده است: در جنوب شهر جوانی به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است. کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دل‌بستگی خاصی به این جوان دارد که عطا از آن بی‌خبر است. این کلفت، دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

جواد عزتی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی، سعید پورصمیمی، ستاره پسیانی، الهام اخوان، مجید نوروزی و مانی حقیقی، نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>