سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب
سینما قدس سرگروه می‌شود/

اکران عمومی «عملیات مهدکودک» از چهارشنبه این هفته

amaliate-mahde-koodak

فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری از چهارشنبه به سرگروهی سینما قدس در تهران اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری از چهارشنبه به سرگروهی سینما قدس اکران می‌شود.

رویا شریف تهیه‌کننده «عملیات مهدکودک» درباره اکران این فیلم به سوره سینما گفت: این فیلم به سرگروهی سینما قدس از چهارشنبه ۲۴ مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان اکران می‌شود. کپی‌های فیلم و بقیه مقدمات اکران آماده است. پخش‌کننده گویافیلم است. جالب است سینمادارهای زیادی خواستار اکران این فیلم شده‌اند. هنوز تعداد سینماها مشخص نیست.

وی افزود:  سه شنبه ۱۶ مهرماه استقبال ۸۸ درصدی از «عملیات مهدکودک» در جشنواره فیلم کودک در مقایسه با فیلم‌هایی که ۲۲% یا ۱۲% مورد استقبال تماشاگران قرار گرفتند واقعا قابل توجه بود. هم مردم هم میهمان‌ها از فیلم استقبال کردند. از معضلات فیلم کودک جذاب نبودن و تناسب نداشتنش با روحیه کودکان است. «عملیات مهدکودک» بیشترین دقت را در این زمینه داشته. هم کودک هم بزرگسال را جذب می‌کنید. بازیگرانی مثل اکبر عبدی و علیرضا خمسه که در این فیلم بازی کرده‌اند را هم بزرگسال دوست دارد هم بچه‌ها آنها را می‌شناسند.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: فیلم «عملیات مهدکودک» خوش‌رنگ و لعاب است. حرفش را سرراست به بچه‌ها می‌زند. امیدوارم که در اکران مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. بعد از این فیلم «اکباتان» به سرگروهی سینما قدس اکران خواهد شد.

در «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری فرزاد حسنی، لیلا بلوکات، شمسی فض‌اللهی، حسام نواب‌صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، بهنوش بختیاری، نرگس محمدی و … بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>