سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۲:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز پخش «همسایه‌های خوب» از عید فطر در شبکه مستند

Hamsayehaye-Khoob

فصل اول مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» از شنبه ۲ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با عید سعید فطر روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه مستند «همسایه‌های خوب»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی از شنبه ۲ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با عید سعید فطر پخش خود را از شبکه مستند آغاز می‌کند.

بر این اساس، فصل اول این اثر که در ۲۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده است، شنبه تا چهار‌شنبه هر هفته ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۰۰ خواهد بود.

دوربین این مجموعه مستند علاوه بر استان تهران، مهمان استان‌های سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، گلستان و… بوده است تا در هر قسمت داستان زندگی سوژه‌ها را به تصویر بکشد.

فصل اول «همسایه‌های خوب» با شعار «گاهی آدم، حال خوب قرض می‌کند از همسایه‌ خوب» که مخاطبش خانواده است، زندگی افراد ساده‌ای را به تصویر کشیده است که می‌توان آن‌ها را قهرمان نامید چراکه برای خوب کردن حال دیگران تلاش می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>