سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۵:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

پیام تسلیت سازمان سینمایی سوره در پی درگذشت حسام محمودی

Hesam-Mahmoodi-Soureh

سازمان سینمایی سوره درگذشت حسام محمودی فرید بازیگر جوان را که به تازگی در سریال جدید این سازمان بازی کرده بود، تسلیت گفت.

به گزارش سوره سینما، سازمان سینمایی سوره درگذشت ناگهانی حسام محمودی فرید بازیگر جوان و آینده‌دار سینما و تلویزیون را که موجب شوک و اندوه فراوان اهالی هنر شد، تسلیت گفت.

این هنرمند در همکاری با سازمان سینمایی سوره در پروژه‌های مختلفی از جمله «خسته نباشید!» ایفای نقش داشته و در یکسال گذشته در فیلم سینمایی «عطرآلود» بازی کرده است. وی در آخرین نقش‌آفرینی‌های خود به تازگی بازی در سریال «سوران» از تازه‌ترین آثار مرکز سریال سوره را به پایان رسانده بود که خبر ناگهانی درگذشت او همه را در بُهت فرو بُرد. بی شک نقش‌آفرینی‌های این هنرمند در آثار متعدد در اذهان مردم هنردوست به یادگار خواهد ماند.

سازمان سینمایی سوره فقدان این هنرمند خلاق را به خانواده محترم، جامعه هنری و مردم هنردوست تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای بازماندگان را مسئلت دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>