سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۴۰۲ در ۵:۲۳ ب.ظ چاپ مطلب
اعتصابات سراسری کار دست هالیوود داد؛

«ددپول»، «ونوم» و «مأموریت غیرممکن» تعطیل شدند

ددپول

پس از آن که اعتصابات سراسری به صنف بازیگران رسید، کار در هالیوود بالا گرفت. تاکنون فیلمبرداری چند بلاک باستر به دلیل اعتصاب بازیگران متوقف شده است.

سوره سینما – اعتصاب اتحادیه بازیگران منجر به توقف تولید «مأموریت غیرممکن ۸»، بازسازی «گلادیاتور»، «ونوم ۳» و «ددپول ۳» شد. این اعتصاب در حالی آغاز شده است که دوماه پیش، اتحادیه نویسندگان اعتصاب کردند که منجر به متوقف‌شدن ساخت سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی شد، اما اعتصاب بازیگران، جلوی فیلمسازی را نیز گرفته است.

استودیو مارول چند فیلم و سریال را در دست ساخت داشت که در این رابطه، کوین فایگی مدیر استودیو مارول در یک نامه درون سازمانی گفت: «ما متوجه تلاش‌های زیاد شما بر روی این پروژه‌ها هستیم و از اینکه برنامه‌های منظم ما مختل شده، بسیار ناراحتیم؛ اما تغییر، جزئی از بیزنس ما بوده و ما با چالش‌های غیر منتظره، بیگانه نیستیم. ما امیدواریم که یک توافق به زودی حاصل شود تا بتوانیم به کار خود بازگردیم.«

البته تعدادی از استودیوها پیش‌بینی این اعتصاب را می‌کردند و طوری برنامه‌ریزی کردند که تمامی تصاویر لازم را از بازیگران اصلی بگیرند.

انیمیشن یکی دیگر از بخش‌هایی است که می‌تواند به کار خود ادامه دهد. تعدادی از انیماتورها و پرسنل استودیوها به صورت موقت به جای صداگذاران اصلی، حرف می‌زنند و در زمانی که مشکل اعتصاب اعضای اتحادیه حل شد، بازیگران اصلی در نقش کاراکترهای این آثار حرف خواهند زد. البته اکران سال آینده تعدادی از آثار ممکن است دچار چالش شود.. قرار است قسمت چهارم «پاندای کونگ‌فو کار» در چهارم مارچ، «مرد عنکبوتی: خارج از دنیای مرد عنکبوتی» در ۲۹ مارچ، «من نفرت‌انگیز ۴» در سوم جولای و «ترانسفورمرهای یک» در ۱۳ سپتامبر اکران شوند.

در ادامه نگاهی به عناوینی که رسماً متوقف شده‌اند می‌اندازیم.

«ددپول ۳»

تاریخ اکران: سوم می ۲۰۲۴

در حالی که چند روز پیش اولین تصویر رایان رینولدز و هیو جکمن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، این پروژه متوقف شد. فیلمبرداری از اواخر ماه می در لندن آغاز شده بود و در کنار دو ستاره ذکر شده، متیو مک فیدن، اما کورین، استیفن کپیچیک و بریانا هیلدبرند نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. شان لوی کارگردانی که پیشتر در دو فیلم «مرد آزاد» و «پروژه آدام» با رینولدز همکاری کرده بود، این اثر را می‌سازد.

«گلادیاتور ۲»

تاریخ اکران: ۲۴ نوامبر ۲۰۲۴

ریدلی اسکات پس از بیست دوباره به میدان گلادیاتورها باز خواهد گشت و در حالی که مشغول به فیلمبرداری این اثر در مالتا و مراکش بود، پروژه متوقف شد. پال مسکال، پدرو پاسکال، کانی نیلسون و دنزل واشینگتن بازیگران این فیلم هستند.

«لیلو و استیچ»

بازسازی انیمیشنی به همین نام که در سال ۲۰۰۲ اکران شده بود.

«مأموریت غیرممکن ۸»

تاریخ اکران: ۲۸ جون ۲۰۲۴

فیلمبرداری این فیلم در حالت عادی به دلیل اکران قسمت هفتم و مشغول بودن بازیگران در کمپین‌های تبلیغاتی، متوقف شده بود، اما اعتصاب شروع دوباره کار را به تعویق انداخت.

«ونوم ۳»

تولید قسمت سوم این مجموعه در ماه گذشته در اسپانیا آغاز شد. تام هاردی دوباره نقش این کاراکتر را بازی خواهد کرد و نویسنده دو فیلم پیشین، این بار در صندلی کارگردانی خواهد نشست. جونو تمپل و چیوتل اجیوفر دو بازیگر جدیدی هستند که به این مجموعه خواهند پیوست.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>