سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۲ در ۷:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب
حمله شارلیز ترون به استانداردهای زیبایی هالیوود؛

شارلیز ترون: من فقط پا به سن گذاشتم!

Charlize-Theron

شارلیز ترون بازیگر نام آشنای هالیوودی که این روزها به خاطر رفتار نامتعارف با فرزندانش در صدر اخبار قرار دارد بار دیگر با صحبت‌هایی انتقادی حاشیه ساز شد.

سوره سینما – شارلیز ترون اعلام کرده که قصد دارد علیه قواعد تبعیض‌آمیز بر بانوان بالای چهل سال فعال در هالیوود مبارزه کند. این بازیگر ۴۸ ساله اظهار داشت: «این سخن عامیانه که مردان هر چقدر پیرتر شده جذاب‌تر می‌شوند، اما زنان به مانند گل‌هایی می‌شوند که برگ‌هایش ریخته، بسیار منزجرکننده است.»

ترون در مصاحبه با مجله آلور گفت: «همچنین به نظرم بانوان دوست دارند به گونه‌ای پا به سن بگذارند که احساس خوبی نسبت به آن داشته باشند. به نظرم همه ما باید نسبت به این که هر کداممان چگونه این مسیر زندگی را طی می‌کنیم همدلی بیشتری داشته باشیم. اکنون به جایی رسیده‌ام که دیدن عکسم بر روی یک بیلبورد برایم خنده‌دار است.»

او همچنین در رابطه با تجربه خود از مسن‌تر شدن صحبت کرد: «چهره من در حال تغییر است، و این سالخورده شدن را کاملا پذیرفته‌ام و آن را دوست دارم.»

ترون در دهه ۱۹۹۰ به ستاره سینما تبدیل شد و در سال ۲۰۰۳ برای بازی در نقش آیلین وورنوس در فیلم «هیولا» برنده جایزه اسکار شد. دیگر نقش‌آفرینی‌های برجسته او در فیلم‌هایی نظیر «مکس دیوانه: جاده خشم»، «سفید برفی و شکارچی»، «بزرگسال جوان»، «تالی» و «بلوند اتمی» است. جدیدترین فیلم او آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» است.

این ستاره همچنین فعالیت‌های گسترده‌ای در مدلینگ به ویژه برای برند دیور داشته، و گفت علیرغم این که به زیر ذره بین بودن عادت دارد، از فرضیات مردم مبنی بر این‌که کاری بر روی صورتش انجام داده کلافه شده است.

او گفت: «مردم فکر می‌کنند که پوست صورتم را لیفت کرده‌ام. آن‌ها به این فکرند که او با صورتش چه کرده؟ و منم پیش خودم می‌گویم که خب لعنتی (*٪$%!!)، دارم مسن‌تر می‌شوم! به این معنی نیست که جراحی پلاستیک من خوب از آب درنیامده. این اتفاقیه که باهاش رو به رو هستم.»

ترون همچنین به این قضیه اشاره داشت که با افزایش سن، چقدر کم کردن وزنی که برای یک نقش اضافه می‌کنید، کار دشوارتری است. من ۴۰ پوند وزنی که برای فیلم هیولا (۲۰۰۳) اضافه کرده بودم را «با نخوردن سه وعده غذایی در طی یک دوره به حالت سابق و وزن نرمال خود بازگرداندم»، اما بازگشت از وزنی که برای فیلم تالی (۲۰۱۸) اضافه کردم امری پرچالش بود.

او ادامه داد: «به یاد دارم که چند سال پیش در تقلا بودم تا وزنم را کم کنم، با دکترم تماس گرفتم و گفتم، فکر کنم دارم می‌میرم چون نمی‌توانم وزنم را پایین بیاورم. او به من گفت آرام باش. تو ۴۰ سال را رد کردی. و متابولیسمت به مانند سابق نیست.»

ترون اضافه کرد: «دیگر برای هیچ نقشی وزنم را ۴۰ پوند بالا نخواهم برد. چون بعد از کار دیگر نمی‌توان به وزن سابق بازگشت.»

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>