سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مهر ۱۳۹۲ در ۳:۵۹ ب.ظ چاپ مطلب

اسامی هیات مدیره موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی اعلام شد

13920721000395_PhotoA

جمال شورجه رئیس، مهدی عظیمی‌میرآبادی نایب رئیس و مدیرعامل و علیرضا عاقل‌زاده خزانه‌دار هیات مدیره موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی شدند.

جمال شورجه رئیس، مهدی عظیمی‌میرآبادی نایب رئیس و مدیرعامل و علیرضا عاقل‌زاده خزانه‌دار هیات مدیره موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی شدند.

سوره سینما- مطابق مقررات و ضوابط حاکم بر تاسیس مؤسسات و مراکز فرهنگی جواد شمقدری، جلیل عرفان منش، و مهدی عظیمی میرآبادی به نام هیأت موسس، این موسسه را به عنوان یک موسسه غیرخصوصی تاسیس نموده و به استناد ماده ۱۶ اساسنامه به عنوان مجمع عمومی تنها برای بار اول با انتخاب جمال شورجه (رییس)، مهدی عظیمی میرآبادی (نایب‌رییس و مدیرعامل)، و علیرضا عاقل‌زاده (خزانه‌دار) هیأت مدیره موسسه را انتخاب نموده‌اند. وظیفه و مسئولیت هیأت موسس پس از ثبت مؤسسه و تشکیل هیأت امناء خاتمه یافته و اختیاراتش عیناً به هیأت امناء واگذار می‌شود.

مؤسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی در قالب تشکیلاتی غیردولتی و غیرانتفاعی، و به عنوان یکی از بازوهای هدایتی، حمایتی، و اجرائی سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های کلی فرهنگی و هنری امور سینمائی کشور، تشکیل و در تاریخ ۴/۶/۹۲ با شماره ۳۲۵۸۲ ثبت گردیده‌است، تا براساس اهداف فرهنگی مصرّحه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با التزام به رعایت قوانین، مقررات، و ضوابط موضوعه کشور در زمینه‌های «تاریخ انقلاب اسلامی»، «دفاع مقدس»، «بیداری اسلامی»، و «مقاومت» به عنوان یک مرکز جامع سینمایی در جهت تولید فیلم‌های ارزشی و انقلابی فعالیت نماید.

موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی اهداف مهمی را در چهار حوزه سینمای مقاومت، سینمای انقلاب اسلامی، سینمای بیداری اسلامی و سینمای دفاع مقدس دنبال می‌کند که به زودی و پس از استقرار کامل این موسسه اخبار و فعالیت‌های آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>