سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ مهر ۱۴۰۲ در ۳:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «هتل» ۵۰ میلیاردی شد

Hotel

فیلم سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی با ثبت رکورد تازه فروش روزانه یک فیلم در سینمای ایران، به رقم فروش ۵۰ میلیارد تومان در ۲۳ روز رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته که از ۵ مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده و از همان ابتدا با استقبال مخاطبان رکوردهای متفاوتی را به نام خود کرده بود، طبق اعلام سامانه سمفا؛ در ادامه این مسیر و در ۲۳ روز با جذب ۱ میلیون و ۷۳ هزارمخاطب توانست به رکورد فروش ۵۰ میلیارد تومان دست پیدا کند.

همچنین این فیلم سینمایی توانست با ثبت فروش ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و جذب حدود ۹۵ هزار مخاطب در روز جمعه ۲۸ مهرماه، رکورد پرفروش‌ترین روز اکران یک فیلم که پیش از این در اختیار فیلم «فسیل» بود را به نام خود کند.

می‌توان گفت این بازه زمانی، سریع‌ترین زمان رسیدن یک فیلم به رقم فروش ۵۰ میلیارد تومان در سینمای ایران است.

کمدی «هتل» را می‌توان در ادامه روند آشتی مخاطبان با سینماها پس از چندین سال فاصله از این فضای فرهنگی دانست که باعث رونق هرچه بیشتر سالن سینماها در سال جاری شده است.

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی روایت یک هتل پرماجرا و مهمان‌های ناخوانده‌اش است که پس از ورود دو مرد و چهار زن، موقعیت‌های چالش برانگیزی را رقم می‌زند.

پخش فیلم سینمایی «هتل» بر عهده شایسته فیلم است.