سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آذر ۱۴۰۲ در ۴:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب
هشدار به ان هتوی؛

هالیوود بعد از ۳۵ سالگی زنان را کنار می‌گذارد

Anne-Hathaway

ان هتوی بازیگر هالیوودی گفت: به من هشدار داده بودند که بعد از ۳۵ سالگی مسیر حرفه‌ایم دچار سقوط آزاد خواهد شد؛ که البته بسیاری از خانوم‌های بازیگر با آن مواجه می‌شوند.

سوره سینما – ان هتوی هم‌اکنون ۴۱ سال دارد، که به این معنی است که او از فضایی که برای بعد از ۳۵ سالگی‌اش ترسیم شده بود عبور کرده؛ او که از نوجوانی بازیگری را آغاز کرد بارها با این هشدار مواجه شده که به عنوان یک زن در هالیوود از سنی به بعد دیگر مسیر حرفه‌ای پررونقی را نخواهد داشت.

هتوی اخیراً در مصاحبه‌ای با مجله پورتر اظهار داشت: «بسیاری بر اساس سوابق موجود به من هشدار می‌دادند که خودم را برای افت پیشنهادات کاری بعد از ۳۵ سالگی آماده کنم. البته خوشبختانه طی یکی دو دهه گذشته این فضا مقداری تغییر کرده و خانوم‌ها شرایطی بهتر و عمیق‌تری را در مسیر شغلی‌شان تجربه می‌کنند. مشخصاً این به این معنی نیست که ما در پوست خود نگنجیده و شادمان باشیم – اخیراً یکی از دوستان به من گفت: بابت پیشرفت‌هایی که رخ داده مفتخریم و البته همچنان چالش‌های بسیاری بر سر راه خانوم‌ها وجود دارد.»

فعالیت حرفه‌ای هتوی در سال ۲۰۰۱ در زمان نوجوانی او با فیلم «دفتر خاطرات شاهدخت» آغاز شد. او در ادامه در فیلم فانتزی کلاسیک «طلسم اِلا» و درام همجنسگرایانه «کوهستان بروکبک» به نقش آفرینی پرداخت، و به گونه‌ای جا پایش را بر روی صحنه هالیوود سفت‌تر کرد.

هتوی در پاسخ به فعالیت در عرصه بازیگری و حس و حالش نسبت به این حرفه گفت: «شما مشغول تجربه زندگی دیگر افراد می‌شوید و این حس بسیار شیرینی را با خود به همراه دارد. من افتخار این را دارم که همزمان با حس نیاز مردم به آرامش در کنارشان حاضر باشم. این که مسیر حرفه‌ایم مرا به مردم متصل کرده بسیار برایم هیجان‌انگیز است. من پروژه‌هایی که در فضای آمیخته با زندگی روزمره ساخته می‌شوند را خیلی دوست دارم.»

«آیلین» فیلم جدید این بازیگر از ۱۶ دسامبر در سینماهای آمریکا به اکران گذاشته خواهد شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>