سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۴۰۲ در ۵:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب
عواقب اعتصاب‌ها ادامه دارد!

تولید فیلم بعدی تارانتینو به تعویق افتاد

Tarantino

تولید فیلم «منتقد سینما» کوئنتین تارانتینو که قرار بود سپتامبر گذشته آغاز شود، به دلیل اعتصابات بازیگران به تعویق افتاد و هنوز هم دقیقاً مشخص نیست که چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

سوره سینما – از بسیاری از افراد آگاه، جویای آخرین وضعیت فیلم جدید تارانتینو، «منتقد سینما»، شدیم که مدت‌‌هاست خبر تازه‌ای در مورد آن منتشر نشده است. تنها می‌توان همین را گفت که این پروژه به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

همه چیز برای آغاز تولید دهمین فیلم تارانتینو در اواخر سپتامبر آماده بود که ناگهان اعتصابات سگ – افترا کلید خورد. آن اتفاق همه چیز را از جریان انداخت.

تعدادی از بازیگران شامل نقش‌های مکمل که قرار بود بخشی از این پروژه باشند، بالاجبار از آن خارج شدند. گویا نقش اصلی قراردادش را لغو نکرده است. با همه این اوصاف هنوز زمان دقیقی هم برای آغاز کار ارائه نشده است. به نظر می‌آید در شرایط کنونی ریتم پیشبرد کارها کند شده است.

به نظر می‌آید در بهترین حالت آغاز پروژه آخرین فیلم تارانتینو در اوایل تا اواسط سال آتی در لس آنجلس کلید بخورد. البته در صورتی که شروع فیلم‌برداری تا تابستان یا حتی پاییز عقب بیافتد نباید متعجب شد: «آن‌ها برای چیزی عجله ندارند، و تارانتینو فیلم‌برداری را زمانی آغاز خواهد کرد که همه چیز راست و ریست باشد.»

اگر چه به دلیل اعتصابات سگ – افترا انتخاب بازیگران برای این پروژه به صورت رسمی و علنی اعلام نشد، اما شایعات مبنی بر آن است که نفراتی همچون کِرت راسل، ساموئل اِل. جکسون، جان تراولتا، لئوناردو دیکاپریو و شاید پل والتر هاوزر در این فیلم حاضر باشند.

فیلم «منتقد سینما» که در فضای سال ۱۹۷۷ واقع خواهد شد، از ایالت کالیفرنیا تخفیف مالیاتی دریافت کرد تا این فیلم را در لس آنجلس فیلم‌برداری کنند. تارانتینو شخصیت اصلی این فیلم را «تراویس بیکل اگر منتقد سینما بود» تعریف کرده است. فردی منزوی و گوشه‌گیر که دست بر قضا منتقد سینمایی است که برای یک مجله زیرزمینی کار می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>