سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
بودجه‌های دولتی به من نمی‌رسد/

میرباقری: فیلمنامه دارم اما شرایط ساخت مهیا نیست

bijan-mirbagheri

بیژن میرباقری از آماده شدن دو فیلمنامه خود خبر داد که به دلیل مساعد نبودن شرایط هنوز تصمیمی در زمینه ساخت آنها نگرفته است.

بیژن میرباقری از آماده شدن دو فیلمنامه خود خبر داد که به دلیل مساعد نبودن شرایط هنوز تصمیمی در زمینه ساخت آنها نگرفته است.

میرباقری درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: دو فیلمنامه دارم. یکی اجتماعی است و دیگری در حوزه دفاع مقدس قرار می گیرد. نام فیلمنامه اجتماعی را «ربوده شده» گذاشته ام، اما از آنجا که در چند سال اخیر فیلمنامه های اجتماعی در ایران یا مجوز نمی گیرند یا با ممیزی بسیار ساخته می‌شوند، فعلا اقدامی برای تولید آن انجام نمی‌دهم.

وی افزود: فیلمنامه دیگرم «فرستنده» نام دارد. شاید به خاطر اینکه در حوزه دفاع مقدس قرار می گیرد، این تصور به وجود بیاید که به سادگی موفق می شوم برای آن بودجه های دولتی فراهم کنم، اما واقعیت این است که این امکانات برای کسی مثل من هنوز وجود ندارد. درست است که مدیران دولتی عوض شده اند و جای امیدواری های بسیاری است، اما وقتی پولی در صندوق‌ها نیست، چه می توان کرد؟

بیژن میرباقری فیلم‌های سینمایی «ما همه خوبیم»،«دوزخ، برزخ، بهشت»،«روز بر می آید»، و «طبقه سوم» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>