سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۳۹۲ در ۹:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب
فتحی، میلانی و توسلی در میان مهمانان/

سینمایی‌ها مهمان «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» شدند

Amedaneh (6)

نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به کارگردانی ساناز بیان شنبه شب ۲۷ مهرماه میزبان سینماگران بود.

نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به کارگردانی ساناز بیان شنبه شب ۲۷ مهرماه میزبان سینماگران بود.

سوره سینما- این نمایش که در تالار شمس اجرا می شود داستان سه زن است که درگیر قتل شده‌اند در حالی که پرونده هر کدام ابهاماتی دارد. بهاره رهنما، نسیم ادبی، فروغ قجابگی و سهیلا صالحی بازیگران این نمایش هستند. تهمینه میلانی، حسن فتحی، هنگامه قاضیانی، هانیه توسلی، هما توسلی، السا فیروز آذر، حمیرا ریاضی، آناهیتا همتی، سپند امیرسلیمانی، پژمان جمشیدی، ابوالحسن داودی، بیتا منصوری، سامان استرکی، امیر پوریا، شبنم مقدمی، داود میرباقری، شهرام حقیقت دوست و … در این اجرا حضور داشتند. نکته جالب حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در این اجرا بود، بهاره رهنما پس از پایان نمایش و تشویق گرم حضار به مرادخانی خیرمقدم گفت و به ویژه برای انتشار کتابش پس از شش ماه از تلاش‌های این مدیر تازه آمده قدردانی کرد.

ساناز بیان نیز از حضور بزرگان سینما و تئاتر در این اجرا تشکر کرد و از گروهش تشکر کرد. حمیدرضا آذرنگ مشاور کارگردان این نمایش است که مهر و آبان ماه روی صحنه می‌رود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>