سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ مهر ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب
مهرداد صدیقیان:

همکاری با تورج اصلانی بهترین خاطره من از «به تهران خوش آمدید» است

mehrdad-sedighian

مهرداد صدیقیان نقش یک فیلمبردار خوب در گروه فیلمسازی را پررنگ و کمک‌کننده به جمع بازیگران قلمداد کرد.

مهرداد صدیقیان نقش یک فیلمبردار خوب در گروه فیلمسازی را پررنگ و کمک‌کننده به جمع بازیگران قلمداد کرد.

صدیقیان به سوره سینما گفت: امسال با دو فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارم که یکی از آنها فیلم «به تهران خوش آمدید» ساخته رضا سبحانی است. در این فیلم نقش یک پسر قهرمان ورزشی را بازی می‌کنم که مدتی است به علت بیماری از علاقه‌های خود دور مانده و از اوج به پایین آمده، این موضوع او را افسرده کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای سیمرغ امسال امید دارد، گفت: هیچ وقت نمی توان چنین چیزی را پیش بینی کرد. همیشه سیمرغ غیرقابل حدس بوده و عوامل را هیجانزده کرده است. خوشحال می شوم اگر امسال قسمتم باشد، اما در حال حاضر خاطره خوبی که از بازی در فیلم رضا سبحانی برایم باقی مانده از همه چیز ارزشمند تر است. من در این فیلم با تورج اصلانی آشنا شدم. هنرمند بزرگی که سعی می کردم قدرش را بدانم و از تک تک لحظات بودن در کنار او لذت ببرم. یک فیلمبردار خوب از اهرم‌های قدرت یک پروژه سینمایی به حساب می‌آید و اگر بازیگر بتواند رابطه خوبی با او برقرار کند، حتما می‌تواند در جهت بهره بردن از این تعامل در کار خود استفاده کند.

«به تهران خوش آمدید» به تهیه کنندگی مجتبی امینی و با بازی همایون ارشادی، عمار تفتی، هنگامه قاضیانی، و …  روایتگر ماجرای دو توریست است که به بهانه‌ای از ایران عبور می‌کنند و با فرهنگ مردم ایران آشنا و البته با مشکلاتی روبرو می‌شوند. مهرداد صدیقیان بازی در فیلم‌های سینمایی «اتوبوس شب»، «قاعده تصادف»، «پنهان» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>