سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۴۰۲ در ۵:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

بازگشت کوارون با «بیلی لطفاً با خانه تماس بگیر»

Alfonso-Cuarón

آلفونسو کوارون که اکنون ۶ سال از آخرین فیلمش «رما» می‌گذرد، قرار است در ماه‌های آتی فیلم سینمایی جدیدش را فیلم‌برداری کند، اما طرفداران وی می‌توانند مینی سریال جدیدی از او را در سال آتی به تماشا بنشینند.

سوره سینما – بر اساس گزارشات قرار بود آلفونسو کوارون در ژوئیه سال گذشته فیلم بعدی خود با عنوان «جِین» با بازی شارلیز ترون را فیلم‌برداری کند، اما اعتصابات سگ-افترا همه برنامه‌ها را به هم ریخت و موجب توقف این پروژه شد.

حالا اخبار مبنی بر این است که کوارون سراغ پروژه دیگری رفته که قرار است در سال جاری آن را فیلم‌برداری کند. تنها اطلاعاتی که در رابطه با این پروژه در دسترس ما قرار دارد، یکی عنوان آن «بیلی لطفاً با خانه تماس بگیر»، و دیگری فیلم‌نامه این اثر که به قلم خود کوارون بوده و آن را ۲۰ سال پیش نوشته است. تهیه‌کنندگی آن بر عهده مارک جانسونی است که در اولین فیلم کوارون یعنی «پرنسس کوچک» با او همکاری داشته است.

کوارون همچنین مینی سریالی با نام «انکار» و با بازی کیت بلانشت کار کرده، که انتظار می‌رود در سال جاری از اپل تی‌وی به پخش گذاشته شود. فیلم‌برداری این پروژه در ژوئن ۲۰۲۲ آغاز و در مارس ۲۰۲۳ به پایان رسید. به گفته یک منبع رسمی «انکار» در بریتانیا در بازه طولانی‌مدت ۲۸۰ روزه فیلم‌برداری شده است.

آلفونسو کوارون این کارگردان پرآوازه، آثار معروفی از جمله «و مادرت نیز همین‌طور»، «جاذبه» و «فرزندان انسان» را در کارنامه خود دارد. او از سال ۲۰۱۸ پس از فیلم پرافتخار «رما»، اثر جدیدی را ارائه نکرده است. طرفداران وی شدیداً در انتظار کار بعدی‌اش هستند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>