سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اسفند ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز پخش «موتورها» از شبکه پویا

Motorha

سریال انیمیشن «موتورها» به کارگردانی حسن اسدی روانه آنتن شبکه پویا شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، سریال انیمیشن ۵۰ قسمتی «موتورها»، محصول مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی حسن اسدی، نویسندگی علی تهرانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسدی روانه آنتن شبکه پویا شد.

بدین ترتیب این مجموعه انیمیشن در ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۳ هر روز صبح ساعت ۱۰:۳۰ میزبان مخاطبان خود در شبکه پویا می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۹:۱۵ خواهد بود.

همچنین همزمان با آغاز پخش، از پوستر و تیزر «موتورها» که طراحی و ساخت آن به ترتیب برعهده محمد مظفری و مهدی اولادوطن بوده است، رونمایی شد.

این پویانمایی که برای کودکان ۵ تا ۹ ساله تدارک دیده شده، در دنیای خیالی، تقابل میان شخصیت‌های به ظاهر مکانیکی ولی باطنیِ انسانی را روایت می‌کند.

«سوسو»، «سی سی»، «فرزی»، «زوم زوم» و «باباگازی» پنج شخصیت اصلی این انیمیشن ماجراجویانه هستند که با تکنیک کات اوت دو بعدی تولید شده است.

مجموعه انیمیشن «موتورها» روایتگر قصه «سوسو» موتور سیکلت ۷ ساله‌ای‌ست که به علت شغل پدر همراه با خانواده‌اش مجبور به مهاجرت به شهر کوچکی با عنوان کلاچ تپه می‌شوند.

Motorha-Poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>