سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در ۶:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

واکین فینیکس، اما استون و پدرو پاسکال با هم می‌آیند!

Phoenix-Stone

فیلم جدید آری آستر با نام «ادینگتون» با تیم بازیگری سرشناسی از جمله واکین فینیکس، اما استون و پدرو پاسکال تا آستین باتلر و لوک گریمز، تولید خود را از این هفته کلید می‌زند.

سوره سینما – آری آستر تیم پرستاره‌ای را برای فیلم جدید خود «ادینگتون» از استودیوی A24 برگزیده است.

واکین فینیکس، پدرو پاسکال، اما استون و آستین باتلر در میان بازیگرانی هستند که قرار است در این فیلم بلند با تهیه‌کنندگی و اسپانسرینگ استودیو A24 به جلوی دوربین بروند. لوک گریمز، دیردری اوکانل، مایکل وارد و کلیفتون کالینز جونیور در این فیلمی که هنوز تاریخ انتشارش مشخص نیست نیز حضور خواهند داشت.

فیلم‌نامه این اثر نوشته خود آستر بوده و متمرکز بر کلانتر یکی از روستاهای کوچک نیومکزیکو با آرزوهای بلند است. وظیفه فیلم‌برداری این فیلم بر روی دوش داریوش خنجی نامزد دو جایزه اسکار بوده. قرار است این فیلم با تهیه‌کنندگی خود آستر و لارس کنادسن به تصویر کشیده شود.

استودیو A24 هر سه فیلم قبلی آستر از جمله «موروثی» (۲۰۱۸)، «میدسامر» (۲۰۱۹) و اثر سال گذشته «بیو می‌ترسد» را توزیع کرده است. ششمین همکاری استودیو A24 و شرکت «اسکواِر پگ» آری آستر با «ادینگتون» رقم می‌خورد.

آری آستر و فینیکس پس از همکاری با نفراتی از قبیل پتی لوپن، ناتان لین و ایمی رایان، در این اثر مجدداً به هم می‌رسند. در نکته‌ای مجزا، لازم به ذکر است که فینیکس برنده اسکار با فیلم «جوکر» ۲۰۱۹، بار دیگر با دنباله این فیلم با عنوان «جوکر: جنون مشترک» در ماه اکتبر به سینماها باز می‌گردد.

در این میان، استون در هفته گذشته دومین اسکار خود را بابت بازی در نقش بلا بکستر در فیلم «بیچارگان» یورگوس لانتیموس دریافت کرد. او همچنین در سال ۲۰۲۳ در سریالی با عنوان «نفرین» در کنار افرادی از قبیل ناتان فیلدر و بنی سفدی حاضر شد.

پدرو پاسکال نیز اخیراً در فیلم «دختران فراری» به نقش‌آفرینی پرداخت و همچنین قرار است برای فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» از اچ‌بی‌او به جلوی دوربین بازگردد. آستین باتلر هم اخیراً با بازی خود در قسمت دوم «تل‌ماسه» در کنار نفراتی از قبیل تیموتی شالامه، زندایا، ربکا فرگوسن و جاش برولین، توجه همه را برانگیخته است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>