سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب
فیلمی برای بزرگسالان/

فرزاد اژدری «زندگی ۴ فصل باران بهاری» را در فضایی فانتزی می‌سازد

farzad-azhdari

فرزاد اژدری از نگارش طرح «زندگی ۴ فصل باران بهاری» خبر داد که سوژه‌ای تخیلی دارد.

فرزاد اژدری از نگارش طرح «زندگی ۴ فصل باران بهاری» خبر داد که سوژه‌ای تخیلی دارد.

اژدری به سوره سینما گفت: سوژه یک فیلمنامه بزرگسال با بازی بچه ها در ذهنم وجود داشت که طرحش را نوشته ام و فکر می کنم تا پایان سال، نگارش آن طول بکشد. این فیلمنامه درباره دختری به نام باران بهاری است که قرار است ۴ بار زندگی کند. به عبارت دقیق تر او اهل بازی های رایانه‌ای است و در خلال یکی از این بازی ها این امکان را پیدا می کند که ۴ بار زندگی کند. فیلم فضای فانتزی و تخیلی خواهد داشت.

وی افزود: ابتدا قرار بود شخصیت اصلی «زندگی ۴ فصل باران بهاری» دختری باشد که فال قهوه می گیرد، اما این سوژه در سینما جزو ممیزی‌هاست و به همین دلیل قصه را عوض کردیم. شاید این فیلم در ظاهر اکشن و سرگرم کننده باشد، اما درون مایه مذهبی خواهد داشت. من اصرار دارم مفاهمیمی مثل تسلیم امر خدا بودن، توکل و عدم حرص و آز در زندگی را زیر متن این اثر سینمایی قرار دهم. ضمن اینکه برای نگارش حتما از کمک چند جوان استفاده می‌کنم.

فرزاد اژدری همچنین با اشاره به دو فیلمنامه تازه خود گفت : «گاگول گا» و «همکلاسی من» فیلمنامه‌های جدیدی هستند که امیدوارم برای آنها تهیه کننده پیدا شود. تهیه کنندگانی که جسارت کار کردن برای کودکان را داشته باشند. فیلمنامه «همکلاسی من» در جشنواره فیلم کودک امسال هم مورد ارزیابی قرار گرفت و از بین ۳۰۰ فیلمنامه موجود، جزو ۳۰ عنوان اول انتخاب شد.

از ۱۵ محرم امسال فیلم قبلی فرزاد اژدری «عملیات مهد کودک» اکران می‌شود.