سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش و نقد «سناریوی رویایی» در فرهنگسرای ارسباران

dream-scenario

فیلم سینمایی «سناریوی رویایی» با بازی نیکلاس کیج یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «سناریوی رویایی» ساخته‌ی کریستوفر بورگلی محصول ۲۰۲۳ آمریکا، در ژانر کمدی، فانتزی و ترسناک، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

داستان این فیلم در مورد یک استاد دانشگاه دمدمی مزاج و افسرده به نام پل متیوز (با بازی نیکلاس کیج) است که در زندگی خود با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. در این میان زمانی که میلیون‌ها غریبه ناگهان شروع به دیدن پل در رویاهای خود می‌کنند، او یک شبه به یک فرد مشهور تبدیل شده و…

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و شانزدهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به بخش فیلم خارجی در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.