سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۲ در ۹:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
تهامی در گفتگو با سوره سینما:

در «عصر پاییزی» طناز شده‌ام/ بازی در نقش یک مخترع

koorosh-tahami

کورش تهامی در مجموعه «عصر پاییزی» نقشی طنازانه را تجربه کرده است.

کورش تهامی در مجموعه «عصر پاییزی» نقشی طنازانه را تجربه کرده است.

تهامی به سوره سینما گفت: کاراکتری که در سریال «عصر پاییزی» بازی می کنم رفیع نام دارد. او یک مهندس مکانیک است که موفق شده قطعه ای تولید کند. این قطعه وقتی در ماشین های معمولی تعبیه می شود، سطح کیفی آنها را ارتقاع می دهد. برای اولین بار بود که در تلویزیون یک نقش کمدی را تجربه می کردم. با این حال احساس می کنم موفق شدم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم.

وی افزود: من به عنوان یک بازیگر به دنبال تجربه کردن ژانرهای مختلف هستم و برایم اهمیت داشت از پس این نقش به خوبی بر بیایم. ما هشت ماه بر سر کار بودیم و من فرصت داشتم این کاراکتر را به خوبی مورد واکاوی قرار دهم. از عکس العمل بچه های گروه اینطور برداشت کردم که در کارم موفق شده ام. منتظرم سریال به پخش برسد و بازخورد آن در بین جامعه را هم تماشا کنم. من قبلا نقش کمدی را تنها یک بار و آن هم برای یک فیلم مربوط به شبکه نمایش خانگی تجربه کرده بودم. آن نقش تا ۷۰ درصد به خودم نزدیک شد ، اما برای «عصر پاییزی» به قدر کافی وقت داشتم و موفق شدم به شناخت کاملی نسبت به نقش برسم و به قولی در آن حل شوم. راستش برای پذیرش این سریال در ابتدا کمی دچار ترس شدم، اما بعد دیدم تجربه بازی چنین کاراکترهایی می تواند در عین طولانی شدن پروسه تولید، بسیار هم جذاب باشد.

«عصر پاییزی» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی با بازی نسرین مقانلو، علی عمرانی، کورش تهامی، مهتاج نجومی، بهنوش بختیاری، سپیده خداوردی و علیرضا خمسه پس از ماه محرم امسال از شبکه اول روی آنتن می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>