سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب
در غیبت خیراندیش، پسیانی و رادان/

جشن پایان فیلمبرداری «نقش نگار» برگزار شد

Naghshe-Negar

جشن پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی با حضور عوامل برگزار شد.

جشن پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی با حضور عوامل برگزار شد.

سوره سینما- جمعه شب سوم آبان ماه جمعی از عوامل فیلم «نقش نگار» به علاوه تعدادی از چهره‌های هنری و ورزشی به دعوت علی عطشانی در رستورانی واقع در شهرک غرب جمع شدند تا پایان فیلمبرداری فیلم تازه او را جشن بگیرند و به علاوه از حضور ناصر ملک مطیعی بازیگر باسابقه سینما که در این فیلم مقابل دوربین رفته تقدیر کنند.

naghsheNegar1

در این مراسم علاوه بر ناصر ملک مطیعی و علی عطشانی ، سردار رویانیان، امیر جعفری، الهه حصاری، علی صالحی، بابک زنجانی و … حضور داشتند. در ابتدای مراسم ابتدا ناصر ملک مطیعی دقایقی پشت میکروفون قرار گرفت و از اینکه دوباره به آغوش سینما بازگشته ابراز خوشحالی کرد. پس از آن از میهمانان به صرف شام و کیک گرامیداشت حضور دوباره ملک مطیعی در سینما، پذیرایی شد.

naghsheNegar2

نکته قابل توجه این مراسم غیبت بازیگران اصلی آتیلا پسیانی ، بهرام رادان و البته گوهر خیراندیش بود که این روزها به خاطر سانحه تصادف در بستر بیماری به سر می‌برد. علی عطشانی پیشتر فیلم‌های سینمایی «دموکراسی تو روز روشن»، «تلفن همراه رئیس جمهور»، «آقای الف» و «در امتداد شهر» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>