سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۲ در ۸:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب
بازیگر فیلم «نقش نگار»:

بعد از جایزه جهانی دلم سیمرغ وطنی می‌خواهد

elaheh-hesari

الهه حصاری دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را باارزش و یکی از امیدهای حرفه‌ای اش دانست.

الهه حصاری دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را باارزش و یکی از امیدهای حرفه‌ای اش دانست.

حصاری درباره این روزهای خود به سوره سینما گفت: در فیلم «نقش نگار» ساخته علی عطشانی نقش نیلوفر را دارم که خواهر کاراکتر بهرام رادان است. او دختری اهل شیطنت‌های شیرین نوجوانی و خوشحال است که دغدغه‌هایی هم دارد. همیشه دوست داشته نقاشی بخواند، اما پدرش (آتیلا پسیانی) از او خواسته مهندس باشد و دارد برای قبولی در کنکور به این هدف، تلاش می‌کند. نیلوفر دختر سر به راهی است که ترجیح می دهد به خاطر این مسئله با پدرش رو در رو نشود.

وی افزود: چهارشنبه هفته گذشته فیلمبرداری تمام شد و وقتی داشتم کیک را می بریدم، احساس می کردم داریم آغاز یک دلتنگی بزرگ را با این جشن کوچک، تلطیف می‌کنیم. این فیلم خاطره های خیلی خوبی به من داد، از جمله اینکه با خانم حسینیان، بازیگر نقش نگار، همبازی شدم. به طور کلی همیشه این شانس را داشته ام که با یک کست خوب و حرفه ای کار کنم.

الهه حصاری که به تازگی یک جایزه جهانی گرفته گفت: من برای فیلم قبلی‌ام «نگران نباش سارا» ساخته علیرضا امینی جایزه بهترین هنرپیشه زن نهمین جشنواره بین المللی فیلم اوراسیای قزاقستان را گرفته‌ام، اما یک جایزه وطنی مثل سیمرغ جشنواره بین المللی فیلم فجر، لطف دیگری دارد که امیدوارم آن را هم تجربه کنم.

الهه حصاری در فیلم‌های سینمایی «بیتابی بیتا»، «قاعده تصادف»، «انتهای خیابان هشتم»، «عروسک» و… بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>