سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب
مهدی گلستانه:

«نازنین» اشک مخاطب را در می‌آورد

nazanin

کارگردان فیلم سینمایی «نازنین» این فیلم را تجربه‌ای تاثیرگذار و عاطفی دانست.

کارگردان فیلم سینمایی «نازنین» این فیلم را تجربه‌ای تاثیرگذار و عاطفی دانست.

مهدی گلستانه به سوره سینما گفت: امور مربوط به اکران فیلم جدیدم، «نازنین» را انجام داده ایم و بناست از نیمه محرم آن را روی پرده بفرستیم. علی رغم اینکه همه نیمه دوم سال را زمان مناسبی برای اکران فیلم به حساب نمی آورند، من معتقدم یک فیلم خوب در هر زمانی مخاطب خود را به دست می آورد، حتی اگر با ایام خاصی از سال مثل ماه محرم مقارن بشود. مگر فیلم «طلا و مس» در چنین نوبت زمانی اکران نشد؟ بنا براین به موفقیت اکران فیلمم امیدوار هستم.

وی افزود: با توجه به سوژه ای که در «نازنین» دنبال کرده ام، به طور قطع این فیلم احساسات تماشاگر را بر می انگیزد و حتی ممکن است اشک او را در بیاورد، اما این به آن معنا نیست که من اصرار داشته باشم برای تاثیرگذار بودن حتما باید تماشاگر را به گریه انداخت. من قصه ام را طوری تعریف کرده ام که در عین حال که ممکن است مخاطب را غمگین کند، پیامی را هم به او انتقال می دهد.

«نازنین» فیلمی اجتماعی است که ابتدا قرار بود توسط شبنم عرفی‌نژاد کارگردانی شود اما پس از مدتی مهدی گلستانه جایگزین او شد. در این فیلم که به نویسندگی جواد ستوده‌نیا و مدیر فیلمبرداری احمد احمدی تولید شده، پژمان بازغی، سحر قریشی، مجید صالحی، آتیلا پسیانی و امیرحسین آرمان ایفای نقش کرده‌اند.